{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stereo VS Surround
  • #1   6. nov 2009 en stereo vil spille bedre stereo end en surround i samme prisklasse smiley

  • #3   6. nov 2009 Okay, tak for svarene smiley

  • #4   6. nov 2009 Imellem de modeller du nævner, så vil jeg helt klart mene at med de erfaringer jeg har med de lidt ældre NAD modeller, og deres surround receivere. Så kan stereo forstærkeren kun være den bedste af de to.

    NAD har lavet, og laver tildels stadig, rigtig fine forstærkere, og især deres små modeller, er ofte noget kram... Ved ikke hvorfor de små modeller viser sig at være bedre, men det været sådan lige siden 3020'eren...
    Men deres surround receivere, er desværre slet ikke af samme skuffe... Og et kig ned i elektronikken afsløre da også at at opbygning og udlægning, er radikalt anderledes. Ellers skal man virkelig op i deres tunge modeller, med særskilt effektforstærker og processor, før det ligner sig selv lidt. (Eller gennemføre det helt med 5stk. brokoblede 218'ere, er self. også en mulighed smiley Mener faktisk George Lucas havde det setup privat, engang i 90'erne)


  • #5   6. nov 2009 micma18 .
    tak for det gode svar smiley
    Jeg har godt nok også lige læst et par andmeldelser af NAD T752, og der siger de godt nok også at opbygningen ikke lige er den bedste.
    Så jeg tror jeg holder mig til min NAD 214 i lidt tid endnu og bruger nogle penge på en projektor istedet.


Kommentér på:
Stereo VS Surround

Annonce