493 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Jeres mening"
jeres mening..
hey alle hifi ekperter.. efter som jeg kun er 19 år og i lærer.. bor hjemme sikker snart vil i lejelighed og aldrig for råd til købe støre for stærker og stort tv som passer til mine højtaler.. er je...
hey alle hifi ekperter.. efter som jeg kun er 19 år og i lærer.. bor hjemme sikker snart vil i lejelighed og aldrig for råd til købe støre for stærker og stort tv som passer til mine højtaler.. er je...
Skrevet af: Gorm M - 18. jun 2008
jeres mening
hvem synes i personligt der har det vildste anlæg her inde på hifigalleri
hvem synes i personligt der har det vildste anlæg her inde på hifigalleri
Skrevet af: jacob b - 18. jun 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- sætningsskade På hus 1.250 kr.
- Fugning at kælderdør indvendigt 1.200 kr.
- Maskinen tager ikke vand ind. 900 kr.
- Tilstoppet vask 1.000 kr.
- Cylinder i dør 1.500 kr.
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 19 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 118
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 27
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.569
dec 2007
Det er nummer 6 fra toppen.
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
Modellen hedder 42PF3331, og ifølge Philips generelle model program, så er 3331 modellen, nok noget af bundkrabet.
Jeg kender den ikke selv, men det må nok antages at det er et aldrene panel der er brugt, for det kan ikke køre fuld HD, og det er da næsten et krav den størrelse!
Og størrelse / pris forholdet er vist også lidt optimistisk, så du skal nok kun forvente at få hvad du betaler for... (ikke at det er ringere end andet i den pris/størrelse) Men jeg tror ærlig talt at du får et ret grynet og uldent billede, hvor alt støj er forstærket op under opscaleringen...
Gå efter et mindre og teknologisk bedre tv, til de penge.
dec 2007
Jeg søger videre, tak for info
dec 2007
(link fjernet)
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
Samsungs billige modeller, de er overraskende dårlige, for at sige pænt.
Hvis 8000kr. er de penge du vil bruge, så kig efter noget 32" e.lign. Tænk på at alle de tv du finder som de billigste til prisen, det er sku også de ringeste modeller, og det lader sig altså se på billedet!
Ellers tag ud og kig på dem, så er det også nemmere at se hvad forskellen er, når de hænger side om side.
dec 2007
Men er konklusionen så at man ikke kan satse på at finde et 42" brugt tv til max 10 kilo
I god kvalitet selvfølgelig.
Jeres mening