{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Andreas M
Andreas M
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 108

Overdrevet - Jeres Mening {{forumTopicSubject}}

bliver bare nød til at høre folks kommentarer til det "monstrum" smiley her: http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?cPath=42&products_id=275

Dette er en diskution/snak/emne til drøftelse af overdrevethed (ord findes muligvis ikke) smiley

(ved ikke om samtalen skulle være oprettet i general diskussion, men nu er den altså her smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• sætningsskade På hus 1.250 kr.
  • Fugning at kælderdør indvendigt 1.200 kr.
  • Maskinen tager ikke vand ind. 900 kr.
  • Tilstoppet vask 1.000 kr.
  • Cylinder i dør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overdrevet - Jeres Mening
  • #1   31. mar 2010 De vejer over et halvt ton sættet!!! smiley

• #2   31. mar 2010 jo stik mig 2 stk af dem! smiley

tager den på kortet. men kan jeg lige få den til 100 kr over ? smiley

og så skal de også leveres. dog bor jeg på 2 sal uden elevator smiley fragtmanden levere til døren.. smiley

• Andreas M
    Andreas M Tilmeldt:
    feb 2009

#3   31. mar 2010 499.995kr for èn højtaler - det er 1 million bare for at få stereo-lyd
    og oveni det kommer så forsstørker og kabler?

• Andreas M
    Andreas M Tilmeldt:
    feb 2009

#5   31. mar 2010 Hvis man ser lidt positivt på det, så er tyverisikringen en del af designet smiley

• #6   31. mar 2010 Kan jeg mon få en center til de 4 stk jeg har købt, eller må jeg købe en 5,???

• #7   1. apr 2010 overdrevet???? overhovedet ikke.....

HVORFOR??? fordi man kan.....

om jeg ville have et sæt?????

ja tak, et i stuen, et i køkkenet, et i soveværelset, og så lige et i stedet for øretelefoner til pc'en

de er nok noget af det ypperste man kommer lyd som det var tiltænkt

• #8   1. apr 2010 Hvis filosofien og lytteindtrykket er det samme som deres Electra Be serie tvivler jeg på at jeg vil være imponeret.

Jeg kender en der har et sæt af dem her: http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?cPath=42&products_id=458 og min oplevelse er at diskanten er overdrevet skinger og alt for overgearet.
    Det er nok ikke helt urimeligt at antage at Grande Utopia ligger i den retning også.

Når det så er sagt skal jeg måske nævne at jeg faktisk meget ofte oplever at super dyre højttalere er alt for voldsomme i diskanten, og det skærer mig i ørene. Det gælder f.eks. også Audiovectors topmodel.

Men faktisk har jeg set (desværre ikke hørt) sådan et sæt Grande Utopia. De havde et sæt stående i Harrods i England, og i samme rum stod der også lige et sæt Kef Muon. Prisskiltet på dem var £100.000.
    Jeg var i virkeligheden nok mest interesseret i de forstærkere der stod mellem Focal'erne. Pathos Acoustics. De er bare lidt for flotte. Specielt hvis man kombinerer dem med sådan et sæt Vegaworld nævner 8D

• #9   1. apr 2010 I mit tilfælde, fortrækker jeg KEF Moun i den prisklasse smiley

Meget flottere, og har et fantastisk live gengivelse smiley

• #10   1. apr 2010 Det er sjovt som i kan fortrække noget frem for det andet. Når i aldrig har hørt de højtalere smiley

Jeg har hørt de små Diablo (stander højtaleren) og Scala (den mellemste model) som begge bygger på samme principper som de store. Bare til langt færre penge. Begge højtalere har jeg noget blandet indtryg af. De gør det rigtigt godt på nogle punkter men mindre godt på andre.

Men kunne være spændende at lytte til de helt store en dag, bare lige for at høre hvad man får for de sidste 850.000 i forhold til Scala smiley

• #11   1. apr 2010 Vega:

Skum-Cat skriver: I mit tilfælde, fortrækker jeg KEF Moun.
    Så jo det er der nogle der skriver smiley

• #12   1. apr 2010 PR

Nok fordi jeg har hørt en focal før, og kender til deres lyd target, og det samme med KEF. Og derfor fortrækker jeg mest til KEF lyd.

• #13   1. apr 2010 2 stk's til mig tak.. Lagt i indkøbskurv.. Satans hvorfor vil den ikke godkende den på kortet... Nååååå 499995,-.. XD..

Jeg ville komme i bukserne hvis de stod i min stue..

Overhovedet ikke overdrevet for mit vedkommende, det der, det er noget der rykker i trussern :D...

Focal ved man hvad er, og dejligt råt design, og med garanti en lyd du ikke hører nogen andre steder...

• #14   2. apr 2010 Præcis! glæden er størst hos mig når jeg har samlet et anlægmed masser af timers søgen og lytning bag, og når jegså er tilfres med resultatet.

Kommentér på:
Overdrevet - Jeres Mening

Annonce