{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

jeres mening.. {{forumTopicSubject}}

hey alle hifi ekperter.. efter som jeg kun er 19 år og i lærer.. bor hjemme sikker snart vil i lejelighed og aldrig for råd til købe støre for stærker og stort tv som passer til mine højtaler.. er jeg lidt bange for jeg opgiver min hjemmebio.. det slet ikke nemt og få råd til og hvis man skla til og have ting til og lejelighed og alligevel ikke må spille op i den hvor fedt er det så at have et anlæg der sparker røv.. jeg tænkt mig vente til jeg flytter hjemme fra..(altså i hus)

så tænkt på sælge mit og købe et fedt tv og det her sæt

http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?articleid=1757&zoneid=1

for det første er der mere plads i en legelighed til det og for det andet koster 5500 ca.. også kan jeg altid købe et nyt om 5 år når der kommer nye ting.. synes det det lyder fuldstændig dumt.. eller er det bare mig der synes hifi er en dyr hoppy?

men tænkte mere på er det sæt ikke godt nok tror i? til en lejelighed..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• sætningsskade På hus 1.250 kr.
  • Fugning at kælderdør indvendigt 1.200 kr.
  • Maskinen tager ikke vand ind. 900 kr.
  • Tilstoppet vask 1.000 kr.
  • Cylinder i dør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeres mening..
  • #1   18. jun 2008 skal siges jeg overvejet og bare skiftet min højtaler ud også købe nogen nye brugte.. men for 5500 kr for jeg ikke en bluray afspiller 5 højtaler og en sub.. slevom det brugt.. også om 2 år når jeg skal have true hd og alt det skal jeg til købe en forstærker.. det ryger hele tiden op i pris synes jeg.

• #2   18. jun 2008 hva satan er det gorm igen nu, med nye problemer..........

find noget brugt på hifi4all

det alt jeg har at sige til dig, gider simpelthen ikke hjælpe længere

• #3   18. jun 2008 hva er det dog for en måde og komme ind på.. jeg har sådan lyttet til folks forslag her inde og gjort som folk sagt.. og rigtig glad for det.. men nu synes jeg det bliver ved og ved med koste penge.. har jeg ikke råd til og tænkte på om det kun mig der har det sådan.. så kommer du bare på denne måde har ikke skrevet indlæg om det samme her inde snakken med jer.. og har næsten ingen indlæg lavet til forhold til andre her inde.. troede godt man måtte spørger om ting engang imellem her inde.. er det ikke okay?

• #4   18. jun 2008 har ikke skrevet om det samme efter snakken med jer skulle der stå

• #5   18. jun 2008 men som du skriver, så ER det en dyr hobby, men jeg ville ikke hoppe på det surround sæt, hvis du kommer til at bo et sted hvor du ikke kan fyre op, hvorfor så ikke ofre lidt penge på at få et rigtig godt stereosæt??? og så bygge videre med en anden forstærker og sådan

man vil blive overrasket over hvor godt sådan nogle små banditter an spille

• #6   18. jun 2008 http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=84301
    http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=83227

de er virkelig lækre og kan faktsik spille udemærket dybbas, ikke totalt hår-blæsende-tilbga-CV agtigt, men til stille og rolig lytte, så spiller de rigtig godt, og den sidste har også en bånddiskant der får dalie ikon til at skamme sig

• #7   18. jun 2008 tak fordi du vil hjælpe mig lidt igen.. men nej nej har højtaler.. det mere fordi jegg vil af med dem.. er jo bange for jeg ikke råd til alt det her hifi.. synes man skal skifte hele tiden.. har kigget på denne her.

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=83691

men synes lidt det som om den ikke har hdmi og kan ikke trud og hd lyde.. hva så har jeg så givet 10000 kr og om 3 år skal jeg skifte det hele ud igen..?
    jeg bare bange for man aldrig bliver færdig og når man gør går der et lille år så skal man have nyt

• #8   18. jun 2008 men kan man sagten leve med de ikke kan alt det i lang tid?? og blokken kan jeg vil altid beholde og købe en ny resvier og koble til eller forforstærker eller jeg helt misforstået det?

forrsten har jo købt system audio 3070 som front og 1280 som bag.. mangler kun center.

• #9   18. jun 2008 altså vil jo kun sælge mine højtaler hvis jeg ikke gider mere altså også bare køber et lille hjemmebio system..

• #10   18. jun 2008 ja men hvis jeg forsætter mit setup skal jeg have fåt i en forstærker til mine sa 3070 hva ville i fortrækker vil meget gerne have lidt hjælp her.. har kigget på...
    primare spa 20
    rotel 1068 + 1075
    Harman Kardon Signature 2. 0

og skal selvfølgelige kunne surround og må meget gerne komme med andre forslag.. skal bare være en lækker forstærker som lyder godt med mine system audio 3070

• #11   18. jun 2008 åhhhh ha. man får altid strees af og læse dine indlæg, du skriver jo et indlæg hver 3 minut. slap dog af, og find ud af hva du selv vil, og læs en masse inde på hifi4all om de højtaller du har, og hvilke forstærker de bruger osv.. det er utroligt du er så hjælpeløs... SØGE LIDT SELV FØRST

• #12   18. jun 2008 du skifter jo mening konstant.. FIND UD AF HVA DU VIL

• #13   18. jun 2008 en ting jeg altid har vægtet højt er at købe noget som er bedre en det jeg har derhjemme, fx man jar et sæt eltax højttalere, så køber man en forstærker alla thule, og så det næste trin var at skifte højttalere til fx jm lab utopia osv osv osv er du med nu?

så du bliver NØDT til at finde ud af hvad du vil fremover

er det surround eller stereo?

self kan en surround også spille rimelig godt stereo, men til samme penge får du altså en del mere kvalitet i stereo, i ofrm af der er flere penge til de færre komponenter

• #14   18. jun 2008 ja men det har du fuldstændig rar i.. men mit problem er jo bare så køber jeg en ting og så ny ting.. så går alle mine penge i alt det her anlæg.. det er det jeg ikke meget for det skal

• #15   18. jun 2008 måske du skulle samle på kuglepenne så????

Kommentér på:
jeres mening..

Annonce