{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.927 visninger | Oprettet:

Parion .
Parion .
Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 121

Headphones / in ears med go lydisolering? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og mangler et par headphones / in ears som er godt lydisoleret. De skal bruges ude i træningscenteret og på løbeture/cykelture uden at jeg kan eller bliver forstyrret af musik,snak eller andre lyde udefra.

Jeg har lavet en hurtig søgning på google for at se om det var muligt at finde noget brugbart uden de koster en formue men uden held.

Jeg vil derfor gerne have nogle gode anbefalinger fra folk. Budget 2-500 kr MAX. De skal helst være så billig så mulige men jeg EEEELSKER også go lyd, meget gerne brugt. Så så vidt muligt go lyd, komfort og godt lydisolerede. Jeg ved godt at en plov(500 kr) ikke er meget når det f.eks kommer til at købe sig fattig i anlæg men så godt som det nu er muligt inden for det prisleje.

Jeg har altid været mest til headphones som dækker hele øret men er bestemt også åben overfor in ears HVIS de kan sidde ordenligt fast i/ omking ørene og de ikke lyder som en diskant du har proppet ind i øret hvor bassen mere eller mindre ikke er tilstede.
Jeg har før oplevet at de for nemt falder ud under løb og det bliver lidt små irriterende i længden.

Min musik smag er ret bred, lige fra psy trance, pop, trance, rock, mediative og klaver.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Headphones / in ears med go lydisolering?
  • #1   11. feb 2013 Marshall Major. De isolere utroligt godt iforhold til størrelse og pris... lyden i dem er afslappet og kicket kommer helt præsis, ikke noget rasel, brummen fordi bassen er overskruet, dette er en af de mest neutrale hørebøffer jeg har prøvet... eneste problem er at de kan være lidt belastende at have på efter 2-3 timer i træk

• #3   11. feb 2013 Vil godt advare mod isolerende høretlf. hvis du skal bruge dem ude i trafikken!!! Det er livsfarligt.

Brugte selv nogle billige Argon (ca. 300kr.) (link fjernet) Med gummiprop, som tillod "ca. 30%" udefrakommende lyd. Og de sad tilpas løst, så når en gren eller lignende greb ledningen, så fald de bare ud (kører meget mountainbike).
    De har en fin bas, der passer godt med lidt pumpe rytme til træningen smiley
    Og de har holdt i årevis til masser af mudder og sved osv. Endda vasket dem under vandhanen... Men ledningen er desværre knækket nu, men ellers en anbefaling her fra.

Men kunne ALDRIG finde på, at tage mine Shure med skum propper i, når jeg skulle cykle. De er endda ubehagelige bare at gå rundt i byen med, for man kan ikke høre noget som helst! (det ikke for sjovt de kommer med en mikrofon anordning, så man kan trykke på en knap, og lytte til nogen ude fra)
    Desuden så sidder de så godt fast, at hvis noget griber ledningen, så kan man være helt sikker på den bliver rykket i stykker.

• Parion .
    Parion . Tilmeldt:
    dec 2008

#5   11. feb 2013 Thomas F
    Marshall Major lyder bestemt som en mulighed smiley

André s
    Jeg søger nogle headphones som er lydisolerede. Så enten in ears eller høre bøffer. Det par du linker til der vil der desværre komme alt for meget udefra kommende lyd ind og det dur ikke. Ellers tak for budet smiley

micma18 .
    Det er klart, man skal naturligvis tænke sig om hvis man render rundt i trafikken og ikke kan høre en skid smiley De argon der kunne måske også bruges. De må bare ikke være for slatne i bas området. Og med en 1/3 lyd udefra er jeg lidt usikker men de er bestemt ikke afskrevet! smiley

Till alle:
    Det er absolut et must at de tager så meget lyd udefra så muligt. Værst er det under cykel hvor luften blæser forbi når du kommer op i hastighed, det larmer. Og hvis jeg ude i træningscenteret, sidder på en træningscykel og vælger at høre mit eget musik eller se en film på ipad´en vil jeg meget gerne undgå at kunne høre musikken de spiller i centeret eller folk som snakker. Det kan være noget forstyrrende og det kan være svært at høre noget hvor man pr automatik bare skruer højere op og det dur jo ikke i længden. Hvis folk kan forestille sig et høreværn bare i "headphone udgave" så er vi inde på noget af det rigtige!!!

Jeg vil også gerne kunne tage dem med ud at rejse så når jeg f.eks sidder i flyveren så kan jeg se en film eller høre musik uden at kunne høre flystøj. Mine SteelSeries Siberia V2 kunne ikke klare opgaven. Der kommer simpelthen ALT for meget larm igennem. De larmer naturligvis at sidde i en flyver og nu er de jo heller ikke lukkede men håber lidt folk fangede pointen. Så altså så god lydisolering / støjreducering som overhovedet muligt! så kan jeg godt leve med at et par headphone måske ikke er så pæne eller at lydoplevelsen ikke er dybt forførende smiley

• Parion .
    Parion . Tilmeldt:
    dec 2008

#7   13. feb 2013 André s

Uhhh ja det et rigtig klasse forslag du kom med der. Jeg fandt et review hvor der stod følgende omkring støjabsobering:

"They also excel in their ability to block out external noise. Even in extremely loud situations, a significant amount of sound will be canceled."

Og det er jo lige det jeg leder efter! smiley Så det er den bedste kandidat indtil videre og der er stor chance for at det bliver dem, så tusind tak smiley

Kommentér på:
Headphones / in ears med go lydisolering?

Annonce