{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Parion .
Parion .
Tilmeldt:
9. dec 2008
Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 121

In-ear headphone / buds {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal bruge et nyt sæt headphones. Jeg har brugt et gammelt sony ericson in-ear headset som jeg har været godt tilfred med men det er desværre gået i stykker.

Kan jeg få et par anbefalinger?

Krav/forventninger:
-Bluetooth (vil virkelig gerne slippe for ledning)
-SKAL kunne lukke støj ude så vidt muligt (bruges til cykling og træning i center hvor der i forvejen er musik men ikke min smag)
-Skal helst være in-ear

Budget ca 500 kr, køber meget gerne brugt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  In-ear headphone / buds
  • Parion .
    Parion . Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 121
    #2   29. apr 2016 De...er... med... ledning smiley

  • #6   30. apr 2016 Thomas S.
    Har du prøvet at handle på Amazon før og hvordan fungerer det? smiley står selv i samme situation, og vil gerne have noget ordentlig lyd samtidig med de er trådløse. smiley
    Vh Sebastian.


  • Parion .
    Parion . Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 121
    #7   30. apr 2016 Thomas S
    Ellers et par fine in ear du har fundet men ser ud til at de ikke sender til dk smiley Jeg prøver lige at tage et kig på den egelske amazon.


    Sebastian H
    Jeg har handlet på amazon af og til og kvaliten kan godt blive for ringe hvis du kigger efter for billige produkter. F.eks en power bank til mobil i læbestift str. Løs forbindelse i kabel + overholdte slet ikke det lovede antal Mili-ampare som der stod annoncen. Skulle kunne lade tlf op til 100% men kan max lade 30% op på et næsten tomt mobil batteri.

    Omvendt jeg har også købt uber fede busker som koster en formue herhjemme. Kostede 200 + 100porto - herhjemme samme design ca 1000kr. Alt for dyrt hvis ud spørger mig. Fin buks men nogle af knapperne skulle dog udskiftes, ellers holder de RIGTIG godt smiley

    Så det korte af det lange: Du kan spare penge men pas på det ikke bliver for billigt.


Kommentér på:
In-ear headphone / buds

Annonce