{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

Michael L
Michael L
Tilmeldt:
14. feb 2011
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 109

Hjælp til headphones {{forumTopicSubject}}

Hvad skal jeg kigge på, hvis jeg leder efter minimalistiske og lækre headphones?

Jeg tænker på noget i stil med B&W P5, men jeg har været nede og kigge på dem idag og jeg syntes bestemt ikke de retfærdgør prisen. Jeg tænker på noget mellem 500 og 1000 kr.

Jeg har prøvet at kigge lidt rundt, men det meste er klodset og kedeligt. Umiddelbart tiltaler Marshall mig lidt i øjeblikket, med denne model:

(link fjernet)

Det skal lige siges at jeg ikke ønsker en in-ear løsning, da det ikke er behageligt for mig.

Alle input er velkomne smiley Det er første gang jeg skal prøve dette, så jeg har ikke noget erfaring!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til headphones
  • #1   13. jul 2011 Et godt råd er at kigge væk fra Hifiklubben, man ser sig hurtigt blind på deres produkter.

    www.headaudio,dk

    Her kan du finde alverdens headfi til en betalbar pris, og også en pris som så ikke er så betalbar :D..

    http://headaudio.dk/abne-semi-abne/grado-sr80i

    http://headaudio.dk/entry-level/shure-srh240-studio-hovedtelefon


  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 109
    #2   13. jul 2011 Det er præcist derfor jeg spørger smiley

    De ser udemærket ud. Har du selv prøvet nogen af dem?


  • #3   13. jul 2011 Jeg har ikke prøvet dem selv, men jeg kører som du kan se i mine av enheder selv med Grado, og er meget glade for at have Grado.. Men det afhænger selvfølgelig også meget af hvad du hører for noget musik..

    Shure er kendt i studie verdenen for at producere inear, og headphones til studie brug, og er også meget anerkendt, og lækkert mærke.

    Har hørt mange Grado, og er ikke blevet skuffet en eneste gang :)..


  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 109
    #4   13. jul 2011 Ja tak, jeg har skam kigget dem du har. Men det er bare lidt svært at sammenligne noget til 1/10 del af prisen... smiley

    Men mange tak for det. Jeg syntes umiddelbart bedst om Grado udseendet, og forventer mig også lidt mere lyd af dem. Jeg vil lige se om jeg ikke kan komme til at lytte et sted i nærheden. Men jeg har helt klart fået en indikation af noget som er værd at lytte på.

    Tak smiley


  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 109
    #6   14. jul 2011 Jeg overvejer også de in-ear... bare at prøve dem, selv om min erfaring ikke er god. Men de Marshall du mener, er det ikke dem jeg linker til ? smiley

Kommentér på:
Hjælp til headphones

Annonce