{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.324 visninger | Oprettet:

Rasmus C
Rasmus C
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 76

hej ang dali højtaler fra hifi klubben {{forumTopicSubject}}

hej jeg har kigget lidt på nogle højtaler fra Dali, og jeg har set på både Concept 8 som front og Concept 2 som bag højtaler, som center har jeg kigget på Concept CT så det er jo stort set hele Concept Serien.

Har også kigget på Lektor serien fra Dali, men kan ikke finde en center højtaler i Lektor serien. men kan jo bare tage en anden en fra en anden serie.

men hvad er så bedst er det concept serien eller Lektor serien?

eller er det nogle andre højtaler som er bedder elller lige så gode til samme pris?

ved godt der ikke er nogen sub, jeg har en i udkig, så derfor.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hej ang dali højtaler fra hifi klubben
  • #1   2. sep 2008 (link fjernet)

de højttalere er pisse rene med stemmer smiley

de har silk dome diskant som den bedste som lavere mest realistisk stemmer.

og her subwooferen som passer til dem smiley

(link fjernet)

• #2   2. sep 2008 Jeg ville aldrig købe nogle af de højttalere i kigger på, køb dog noget brugt. Du får noget meget bedre til samme pris, og det er ikke svært at finde pæne sæt... Så kig dig omkring på diverse hifi forums og dba smiley

• #3   2. sep 2008 nikolaj

altså der findes mange som snyder folk smiley

• #4   2. sep 2008 hvis det er imellem de 2 modeller så villle jeg selv se nærmere på den der lektor.
    jeg har aldrig synes godt om concept serien.
    samt deres concept sub( Min far har den.)

Men jeg kender ikke lektoren fordi den er ny.

• Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    aug 2007

#5   2. sep 2008 hej skum-caT M: det første link du henviste til er det 1.999 for hele settet altså for alle 5 højtaler??

(link fjernet)

• Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    aug 2007

#6   2. sep 2008 øhh søgte lige på google hvad de der højtaler var for noget, det er jo Eltax der laver dem. det gidder jeg sq ikke have.

hvad er der i vejen med Dali Concept serien?

• #7   2. sep 2008 køb brugt,du får virkelig meget for pengene.og jeg ville ønske noget havde givet mig det råd fra starten.
    Alle folk er jo ikke krejlere der er ude efter din pengepung,brug din sunde fornuft eller tag en kammerat med der måske er lidt mere inde i hifi end dig selv.... det kan du roligt gøre DET ER NÆSTEN DUMT ANDET!!

• Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    aug 2007

#8   2. sep 2008 okay det må jeg lige se men der er bare ikke så meget syntes jeg, jeg kan rigtig godt lige Dali´s Design og de skal være sorte..

men jeg må prøve, kender du nogle gode sider?

• #9   2. sep 2008 Som du kan se har jeg selv dali concept, det samme har min far og min bror også, min mor har så dali Blue serien.

Dali er en udemærket start, men begynder man at falde for denne dejlige hobby, finder man ud af at Concept serien er i den billigste gode ende, hvis man kan sige det sådan, kender ikke Lektor, men må hellere give dem et lyt snarrest.

ellers tjek ikon 5 eller argon.

Men som de andre også skriver så findes der flere muligheder.

Eks, bose, jbl, Linn, jamo.

• Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    aug 2007

#10   2. sep 2008 okay tak for svaret endelig et svar man kan bruge til noget.
    tak for de mærker nu kan jeg søge lidt mere rundt. gidder du evt hjælpe mig med og finde nogle til mig, ikke for dyre

• Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    aug 2007

#12   2. sep 2008 ja det kunne jeg sagtens bruge til noget jeg sidder nu og søger efter nogle jbl eller jamo højtaler.

• #15   2. sep 2008 Kender ikke til de jbl.

hififreak.dk

Deres højttalere er langt bedere end dali´s Focal er et godt mærke.

Men se om du kan finde noget brugt, det kan virkelig godt betale sig. når man kommer op i en dyere prisklasse højttalere bliver de passe på som små børn. Så det er nemt at finde et perfekt sæt højttalere.

For at forvire dig helt er der også system audio (kender et sted der sælger et sæt for 1600kr, Front))

hvor er du fra?

• #16   2. sep 2008 mine øre fejler ikke en skid og kan godt lyde den gode lyd,

og må siges at eltax laver sgu noget godt smiley

• #18   2. sep 2008 FInd nogen brugte Dali 909, det vil du ikke fortryde et øjeblik.. De spiller langte bedre end de Concept 8.. PS. Har selv Dali 909

• #19   3. sep 2008 men nogen brugte jamo classic 8 eller10 er heller ikke dårligt.
    De kan også fås i sort som du selv søger.

• Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    aug 2007

#20   3. sep 2008 kommer fra Sønderborg, var lige inde ved av-connection.dk igår og høre audiovector S3 de spiller satme også flot, men havde forventet lidt mere højt spillende, først hørte vi noget klassisk musik og bag efter noget med infernal det lød sq godt begge ting! men prisen er alt for høj de kostede jo 9000 kr stk eller sådan noget.

jeg tror jeg har fundet nogle højtaler som jeg vil have det er argon.

• #21   3. sep 2008 snak med ham her, han har fadme kvalitet højttalere til billige penge

http://hifigalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=6973

jeg har købe min små af ham, og nøj hvor spiller de rent, og utroligt dyb. den har simplehent alle toner og klare alt slags musik smiley

• #22   3. sep 2008 De system audio er oppe omkring kolding-

• Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    aug 2007

#23   3. sep 2008 okay har du evt et link til siden eller butikken?

og er de sorte?

• #24   4. sep 2008 De er ikke sorte men kirsebær.

Har intet link da de ingen hjemmeside har.

Det hedder rodehjørnet. Og rodet det er der, men de har nogle spændene ting ind imellem og til gode priser. og tager dine gamle ting i bytte.

Kommentér på:
hej ang dali højtaler fra hifi klubben

Annonce