{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

Opgradering hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa (:

Jeg vil nu prøve at tage mig god tid og uddybe mig så meget som så muligt så det er til at forstå (:

Jeg vil gerne opgradere her efter min konfirmation. Jeg skal have skiftet forstærkeren ud med en surround

Det bliver højt sansynligt denne NAD : (link fjernet)

Hvis i har set mit "grej" kan i nok se at mine fronter kunne bruge en ud skiftning, så der har jeg brugt et par dage på at tænke på og efter en del research og læsning, står valget mellem 2 Cerwin Vega'er.
Der er tale om en kompakt og en gulvhøjttaler.
Jeg forventer dybe nuancer fra dem, da jeg savner noget dybde i min setup, bl.a. på grund af min subwoofer, som skal opgraderes senere (:

Valget står imellem en Cerwin Vega VE-5M ( (link fjernet) ) og en Cerwin Vega VE-8M ( (link fjernet) )

Jeg er ret ny på Hifi området, så derfor emnet smiley

- Mit spørgsmål til jer er.. Hvilken af disse modeller vil i anbefale mig? Beskriv gerne lige præcis, hvorfor det er denne model der vil passe mig bedst..

- På forhånd tak
..Rasmus K.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opgradering hjælp
  • #1   25. jan 2010 hva har du af penge fordi jeg havde valgt en lidt mere velspillene stander højtaler og så supler med en kraftig subwoofer men hvorfor en snurrerundt forstærker skal du sener hen have baghøjtalere da evtuelt du vil gå i diy værdenen der er altser penge og sparer

  • #2   25. jan 2010 tror det bliver 1500 kr ca stk. højttaler.
    Har ikke lige tænkt mig at prøve DIY endnu (;
    jeg har et par jamo satellit smiley


  • #3   25. jan 2010 oki til 3000kr for et par kunne du altser finde nogle rigtigt vellydne højtaler på brugt marked som også har en bund som cv ike kan gik selv fra de vildeste (næsten) cv over til 7" enheder og har ikke fortrudt

Kommentér på:
Opgradering hjælp

Annonce