{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.637 visninger | Oprettet:

hjælp til: NAD T753 {{forumTopicSubject}}

da jeg har overvejet at opgradere mit Sourond sound sæt fra:

NAD T753 Reciver:
2xconcept 6 foran.. så ryger de ombag ved
2 xconcept 2 baghøjtalere. som sælges..
concept center
cencept 12" bas..

opgradering
NAD T753 Reciver: til at syre alt andet en front højtalere:
2x concept 10 eller 8 hvad sys i??? smiley
2x concept 6 bag ved
concept center
cencept 12" bas..

Mit problem er nu!!! ved ikke hvilken effektforstærker som jeg skal købe... lige glad med penene... vil bare have det jeg bliver gladest for smiley

NAD 218 THX effekttrin
NAD 216 THX
C270 effektforstærker

vil i ikke mene er 218 er bedst når jeg skal se en god film med gang i.. og 10" erne skal have fuld æde smiley og baghøjtalerne køre over T753 som de plejer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til: NAD T753
  • #1   2. okt 2010 Mit bedste råd er at brede viften ud.. Kig andre steder en hfk og på andet end nad og Dali.. B&W, Cambrigde, onkyo, marantz og denon er lidt muligheder.. Noget af det er fra hifiklubben men kig på lidt andet

  • #2   2. okt 2010 Køb en effekt, og behold dine højtalere:)
    Du får ikke særlig meget ud af at skifte højtalere. En effekt er rigelig. Eventuelt en større sub, eller bassssssss som du kalder det. Eventuelt en brugt b&w asw600, den kan sparke røv


  • #3   3. okt 2010 Til jer to... jeg vil self. godt holde stilen derfor vil jeg ikke begynde og blande alle mærker sammen og farver... godt være NAD ikke er det bedste men sys det er godt til prisen og fedt design..

    ville nu hellere høre om effektforstærkere er gode nok til at trække concept 10 alene eller om man skal til at have 2 af dem?


Kommentér på:
hjælp til: NAD T753

Annonce