{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.889 visninger | Oprettet:

martin A
martin A
Tilmeldt:
30. nov 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17

Surround vs forstærker {{forumTopicSubject}}

hej folkens

står og skal vælge mellem surround og forstærker, og da jeg altid bare har haft alm forstærkere som harman kardon og nad, er jeg lidt på bar bund.. den skal primært bruges til alm musik, men det kunne være fedt hvis jeg kunne smide surround på når jeg skal se film osv..

findes der en surround forstærker der lyder lige så godt som en alm? og hvis jeg har et budget på 2-3000 kr for en brugt, hvilken bør jeg så vælge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surround vs forstærker
  • #1   1. feb 2014 Personligt oplevet jeg at man generalt får meget for pengene hvis man køber ne Yamaha eller en Onkyo smiley
    Noget du skal være opmærksom på er:
    Har du pladespiller, så bør du købe en RIAA ved siden af, da de færreste surroundforstærkere har sådan een...
    Skal du bruge digitale stik, så kig efter hvor mange stik forstærkeren har af Coaxial (orange), optisk (det lille 6 kantet stik) eller HDMI, og tæl efter hvormange du skal bruge af hver smiley
    Hvis du har iPhone ol. ting til Airplay og sådan noget fancy, så vær opmærksom på om forstærkeren kan det (Det kan de fleste nye Onkyo'er)

    Ellers så er det bare ud i nogen forskellige butikker, se om du kan låne nogen med hjem, og så hør om du oplever en stor lydmæssig forskel smiley


  • #2   2. feb 2014 Nogen der ved om man SKAL have sportify primium for at kunne bruge sin Onkyo til at afspille musik derfra?
    Syntes ikke at kunne logge ind via forstærkeren, selvom jeg har en bruger


  • #3   2. feb 2014 Det kunne jeg forstille mig man bør... Men spørg nogen der VED det smiley

  • #5   3. feb 2014 Fandt ud af det SKAL være premium.
    Når investere i en Onkyo Docking og har købt programmet Airfoil, så kan jeg sgu streame alt


Kommentér på:
Surround vs forstærker

Annonce