{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cerwin Vega
  • #1   26. dec 2011 nu har jeg ikke hørt nogle privat. men til Cewin-Vega evetet der blev holdt i hifi klubben rundt om i landet hørte jeg dem i længere tid og var godt nok ikke imponeret, jeg håber på at det har været uheldig opstilling eller noget, for mellemtonen manglede meget fylde (jeg sætter stor ynde i en god mellemtone) og diskanten var diskoteksagtig og for kraftig iforhold til bas og mellemtonen.
    Generelt var det meget som om at hver enhed spillede for sig og at der ikke var særlig god sammenhæng mellem enhederne så du tydeligt kunne skille dem fra hinanden i lydbilledet.

Men jeg må da indrømme at sådan et par dobbelt 15" basser ser lækkert ud og at jo vist de kunne f**dme spille højt!

Dog ville jeg selv vælge en 1515 eller andet.. Hvis det skal være nyt så synes jeg VE serien spiller hundrede gange bedre, er rigtig imponeret over VE15 der både virker til at gå dybere end 215'eren og lyder laaaangt bedre. Men det er jo en smagssag, og det må jo helst gerne passe sammen med dit nuværenze setup.

• #3   26. dec 2011 Hvis du vil have ren lyd med detaljer så drop det

hvis du vil høre techno musik med bass der ryster naboens ting ned fra hylderne så er de fine

bare husk at du skal bruge en re voldsom forstærker for at få dem til at spille bare i nærheden af ok når du skruer op for volumen

• #4   26. dec 2011 Jeg har selv xls-28 som du kan se på mit setup og de spiller dejligt!

• #5   26. dec 2011 Nu har jeg hørt den xls 215 en del gange i hifiklubben og syntes faktisk at det er en meget rådet kasse syntes ikke kassen er så hård og kontant som jeg havde forventet af men derimod at mellemtiden er en anelse for dominerende. Og kan sige jeg spillede pisse højt ! Men bunden manglede jeg meget af. ! Jeg har os hørt ve15 og imod xls215 klare ve15 sig noget bedste jeg ville langt hellere købe et sæt ve15 end end kæmpe 215 der ikke levere særlig meget mere end 3 dB ! Så xls er nogo for mit vedkommende !

• #6   26. dec 2011 Det skal bruges det Allround, da jeg både hører techno og normal musik smiley

• #7   26. dec 2011 De nye CV'er er noget frygteligt lort. De er gået all in på paty højttalere. Lidt ærgeligt ;-/

• #8   26. dec 2011 Meget ærgerligt ja Thomas smiley

Har du noget imod at købe brugt?
    For så får du altså højtalere der kan spille både højere og bedre til en lavere pris.

• #9   26. dec 2011 Jeg har kun hørt en enkelt højttaler fra hver serie, og i VE serien (VE-15), er lydbilledet meget lille, ikke meget større end selve højttaleren, der er masser af ( mudret ) bas uden detaljer, og mellemtone og diskant er ,ligesom bassen, uden nuancer.

Synes det hele druknede i bas, modsat XLS serien (XLS-12) hvor der var bedre sammenhæng mellem enhederne, og højttaleren gengav flere detaljer, og lydbilledet var meget større.

• #10   26. dec 2011 Tør næsten ikke sige dig imod Kent :o) Men jeg er dog ikke enig med dig her.
    Ve-15 er langt fra den bedste CV højtaler på nogen måde, under ingen omstændigheder, men når det kommer til at det skal være nyt, så bryder jeg mig langt bedre om den serie end nogen af xls'erne (har hørt 215, 28 og 12). Bassen fra VE'eren kan godt være meget.. fyldig på en lidt for markant måde, men det er ikke noget jeg selv oplever på mit værelse og jeg hører tilnærmelsesvist alle genre af musik. Jeg har dog bassen på -3 dB det meste af tiden. Men mudret synes je ikke den er.

Som enhver anden vil jeg da helt klart råde Christian til at lytte til begge højtalere.
    Hvad man synes lyder best er trodsalt ekstremt individuelt smiley

• #11   26. dec 2011 Overvejer at gå ned at hører xls 28 og VE serien, da folk syntes bedst om dem.
    Skal bruge dem til all around musik, til lidt fest.
    Og overvejer at lave surround sound med dem også smiley

• #13   26. dec 2011 William F, du må skam gerne sige mig imod : ) - vi oplever bare højttalerne forskellig. Der kan sagtens være flere, der er enig med dig, end med mig.

• #14   26. dec 2011 Kan xls 28 også fyres godt op for?

• #15   26. dec 2011 Præcis Kent smiley

Christian, som du selv siger så tag ned og hør dem overfor hinanden, det er virkelig sjovt at høre forkskellen på højtalerne.
    xls28 har en dejlig kickbas iforhold til ve15 der godt kan være lidt mere tung og ond i det (hvilket jeg godt kan lide hehe) xls28 lyder ikke til at være et dårligt valg til dit setup, og så dét at uanset hvad er xls215 jo fuldstændig overdimmensioneret til en hver form for surroundsystem til normal brug - hvis man udnytter en mindre højtaler optimalt kommer de stadig laaangt over hvad der overhoved er rart at være til stede i af et lydbillede på over 110dB at være. smiley

• #16   26. dec 2011 Ja i know, det var bare om xls 28, har nok power til at sætte gang i et party hvor der blandt andet bliver spiller techno smiley

• #17   26. dec 2011 Det kommer an på om der er alkohol indblandet for så har folk åbenbart ingen grænser :b (læs. Køb af ny 15" bas til små 1000kr for egen lomme.. grrr..) hvis du har to xls-28 samt de to xls-6'ere så vil jeg mene det er nok til at man kan få gang i festen i stuen smiley
    Ellers kan du altid supplere med to HFA-21SX'ere Haha spøg til side smiley

• #18   27. dec 2011 Så hvis man satte
    Xls 6
    Og xls 28
    Og center

Så ville det sagten kunne spille en fest op ?
    Eller skal der købes en bas's ved siden af?

• #20   28. dec 2011 Skal bruges til fest og til at se film smiley

Kommentér på:
Cerwin Vega

Annonce