{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Lars N
Lars N
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9

Hjælp til køb af plasma... {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har efter nogen tids søgen på nettet og butikker besluttet mig for at købe et 42" plasma. Tv´et sakl primært bruges til alm tv via fibenet og dvd...

Mit budget lyder på 9-10 K... Jeg har set disse modeller.

Panasonic 42"

(link fjernet)

De 7 stk til under 10 K... Evt den demo til 6 K

Og disse...

(link fjernet)

Jeg har valgt plasma fordi jeg personligt synes det giver det bedste billede. Ellers er jeg rimelig lost blandt alle de andre tekniske gloser....

Men hvilken skal jeg vælge? Og har I evt et andet bud?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til køb af plasma...
  • #1   5. jan 2008 syntes lcd er bedre efter min smag og ville vælge samsung efter min mening syntes jeg de er bedst i billedet har ikke selv et men har set deres kvalitet

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    jan 2006

#2   5. jan 2008 Okay men hvilken et?

• #3   5. jan 2008 det er sku lidt svært at svare på det jo lige hvr meget du går op i det du for nok mest ud af den dyreste af dem..

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    jan 2006

#4   5. jan 2008 Rimelig dårligt argument, men okay!

Tror jeg lader den står og ser om der er andre der har noget at sige om sagen...

• #5   5. jan 2008 jeg ved jo ikke hvad din smag er du skal bare gå efter hvad der har full hd og god kontrast du for mest ud af det vist du selv tager og kigger på de mærker vist du har en mulighed ...så for du lige hvad du vil have ... og hvad dine behov er for jeg ved ikke hvad dine behov er ved bare at køber du et samsung går du ikke helt galt i byen

• #6   5. jan 2008 en go fingerregel som andre også buger herinde:
    over 40" hedder det PLASMA!!

Jeg svæver jo kun et lidt mærke :)....... men ellers kig på pioneer... damn, der er altså nice...

• #7   5. jan 2008 >> Daniel
    Det var mere vist mere i gamle dage at det var et prismedsigt argument... smiley

Hvis du vil købe plasma, så synes jeg helt klart du skal gå efter de Panasonic modeller der får så meget ros!
    Stod i dag og kiggede på et Samsung plasma, til alt for små penge, og det hakker og brager i billedet, så det er helt forfærdeligt.

Men synes du skal gøre dig klart at selvom plasma har nogle lækre sort nuancer, så er der altså visse ulemper også! F.eks. rektangulære pixels, som altid vil kræve problematisk scaling, hvis det bliver fordret med en forholdsmedsig rigtig opløsning. Og så er der jo flimmeret, som jeg ihvertfald ikke kan særlig godt med...

• #8   5. jan 2008 Hvis din pengepung er til det, så er den pioneer skærm jeg har, noget af det bedste der er på markedet, efter min mening. Men den koster så også 20 kilo.

• #9   5. jan 2008 Micma18 >>> gider næsten ikke at gå ind i en diskution om hvad der er bedst eller ej. Det er der vidst rigeligt mange der gør i forvejen.
    Hovedsagen er, at man må ikke blive blændet af producenternes mange fine navne for deres teknik.

Derfor..... gå ud og se hvad der står flot og hvilket design men sys om. Og brug hovedet!! Et 40" til 4995 nede i harald nyborg, er sgu også derefter. For sådan er det også i denne branche. Man får hvad man betaler for. (for det meste).

Man skal ikke altid høre efter andre mening!
    Nu skriver Dennis f.eks. at hans forkærlighed hedder Samsung..... Jesus..... Mine forældre har 3 samsung, og jeg sys absolut ikke de står godt. ( og jo signalet er helt i top) Men designet derimod er rigtig flot, og til en okey penge pung.

Det er DIT fjernsyn, derfor DIN egen mening.!

• #10   5. jan 2008 Nemlig, ofte er den bedste spec. prisen smiley

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    jan 2006

#11   6. jan 2008 Tror jeg vælger panasonic.. Men hvilken af disse 4 modellerne til omkring 9 k ville I vælge.

Panasonic 42 Plasma-TV TH-42PV70
    Panasonic 42 Plasma-TV TH-42PV71F
    Panasonic 42 Plasma-TV TH-42PX71
    Panasonic 42 Plasma-TV TH-D42PF72E

Går ud fra af den øverste er den "ældste" model! Og at de to sidste har digitl tuner! Er det korrekt?

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    jan 2006

#12   7. jan 2008 Så er skærmen købt...

Det blev til Panasonic 42 Plasma-TV TH-D42PF72E.

Er meget tilfreds... En lækker skærm til prisen. Så nu venter jeg bare på at jeg få viasat tilsluttet!

• #13   7. jan 2008 Go fornøjelse og velkommen i klubben til STORE skærme smiley

Kommentér på:
Hjælp til køb af plasma...

Annonce