{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.329 visninger | Oprettet:

claus B
claus B
Tilmeldt:
26. feb 2006
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23

Hvordan gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Hey
Jeg har nogen enheder der hedder volt ps15/250 som er bas og mid men jeg kunne godt tænk mig og laver dem over i nyt kabinet hvor de kun spiler bas laver et kabinet på ca 420 liter så de for 210 liter vær de skal have 200 liter for at spille 33hz efter hjemmesiden men fordi der skal to 6" airport i så giver jeg dem lidt mere men hvordan gør jeg med delefiter og sub forstæker o.s.v ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gør jeg?
  • #1   2. feb 2012 hvis de bare skal spille bas behøver du ikke smide delefilter til... så skal der bare en subforstærker til...

    det er dog derimod nemmere at finde en PA effekt forstærker og så lave et delefilter til... delefilteret skal dog kunne klare den effekt der bliver smidt ud fra forstærkeren, ellers brænder det jo af...


  • claus B
    claus B Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #2   2. feb 2012 får jeg ikke dårlig lyd med en PA forstæker ? jeg går ud de skal spiler sammen med nogen sæt CW DC Modler

  • #3   3. feb 2012 det kommer an på om du køber det billigeste PA udstyr eller noget nogenlunde PA udstyr... og så er det også bare CV... det har ikke noget at gøre med vellyd, hvert fald ikke det de bliver bygget til...

  • claus B
    claus B Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #4   4. feb 2012 Hvad for en forstæker vil du så siger vil være god ? de ender er på 250 watt

Kommentér på:
Hvordan gør jeg?

Annonce