{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.567 visninger | Oprettet:

dali 18 mk2 {{forumTopicSubject}}

Jeg har i et godt stykke tid haft dali 850 og en denon avr 1707. Så pludseligt var der to købere, og så røg det. Så skulle jeg have noget nyt og det blev så dali 18mk2 og en denon avr 3805. Og sikke en opgradering! Wow, det lyder jo meget bedre end det andet! Og det vilde er at jeg har givet lige så meget for det som det andet. Dali 18mk2 kan klart anbefales, specielt til den pris de ligger på.. Godaften;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dali 18 mk2
  • #2   1. sep 2013 Jeg har ikke lyttet til Dali 18, men jeg har tilgengæld ejet et sæt Dali 40. Jeg kunne ikke forene mig med diskant og mellemtonen. Specielt mellemtonen var frygteligt skrigende ved høj volumen. Jeg skiftede de originale Vifa diskanter ud med et sæt Scanspeak D2905-970000, der dog forbedrede toppen en smule. Bassen var dog svær ikke at blive imponeret af. Sæt Toto - I Will Remember på og skru godt op - og man vil føle, at man er på vej til at blive sparket ud af sofaen;-)

  • #3   1. sep 2013 dali 850 er nu ik højtaler der overrasker særlig meget og virkelig dårlig skrue sammen efter min menning smiley har nu ik selv har dali 18 men har haft dali 8 og det nogen højtaler der både spiller højt og rent så kunne ik forstille mig andet end de dali 18 må gøre det lige så godt da de minder meget om hinanden hvad enhderne angår smiley tilykke med dem godt du er glad for dem smiley

  • #4   1. sep 2013 mr diy kan bare huske at diskanten der sat i 850 var virkelig en hovde pine at høre på blev godt nok skuffet over dem troede det mindet om dali 8 men det gjorde de på ingen måder smiley

  • #7   2. sep 2013 Ja, for satan hvor de sluger strøm. Nej, jeg synes denon passer godt til den da den iforvejen er mørk:) jeg fik den med vifa, jeg synes de spiller fint. Ihverfald i forhold til den pris!

  • #8   3. sep 2013 Mr. Diy: Hehe nej, jeg mener Dali 40. Jeg har også ejet et sæt Dali Grand. De var langt mere detaljerede end Dali 40. På begge sæt højttalere benyttede jeg en modificeret Bertram Beast effektblok. Den gjorde det fantastisk sammen med mine Grand, men blev en skuffelse i kombination med mine Dali 40. Måske havde jeg for høje forventninger til Dali 40? Misforstå mig ikke.... det er jo gode højttalere, men slet ikke så gode, som de er blevet hypet til at være.
    Tror muligvis at overgangen fra Grand til 40 var for voldsom. De spiller jo trodsalt noget forskelligt smiley


Kommentér på:
dali 18 mk2

Annonce