{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

emil H
emil H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19

Cerwin vega ? {{forumTopicSubject}}

så fik jeg solgt min cv dc15 da jeg på ingen måder var tilfredse med dem. har prøvet lyttet til få andre modeller, der overasker meget mere det er at100 og cd90. så mit spørgmål er der nogen jer der kender andre cv modeller der er god lydmæssigt ?

mvh emil

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cerwin vega ?
  • Jesper O
    Jesper O Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 39
    #2   20. maj 2013 Jeg har et par Cv at-100 som jeg synes spiller fint (de er også billigt til salg btw)

• #3   20. maj 2013 her kommer min personlige mening: at100 er ikke lige mig, mellemtone delen er for diskret og matcher ikke resten af højtaleren. 1215 mk1 Ja de er fede at kigge på men en del mindre vellydende end mk2 da 12" spiller bas/mellemtone og mellemtonerne spiller sammen med diskant.

vs15 slår alle ovennævnte modeller efter min mening, men der er også modeller som er endnu bedre nemlig nogle af topmodellerne fra 70"erne, s1 og 12tr smiley

• emil H
    emil H Tilmeldt:
    jan 2013

#4   20. maj 2013 Nicolaj hvid L er ik så meget til al mk2 synes ik de er lige så fede som mk1 men de har jo med at futte diskanten af smiley 1215 er ik lige hvad mit budget passer til smiley

hehe jeg har nu ik hørt vs15 i nu men er vel hvad man er til at lyd jeg er især bare overasker cd90 en mine venner købte sådan en sæt og det lyd bare godt hele vejen igenn smiley for at være ærlig har jeg ik den storre kendskab til cv fandt bare de dc15 på losse pladsen hvor der skulle nyt ophæng og en ny diskant og så var de fine

• #5   20. maj 2013 Emil, jeg har 7 eller 8 sæt cv ( gør mig ikke til alt vidende) samt jeg har hørt lidt af hvert forskelligt cv og syntes både der er gode og dårlige modeller og håber da at du får hørt nogle forskellige smiley måske du endda vil dele samme holdning som mig. har ikke hørt cd90 endnu men er nu også sikker på at det ikke er en model som vil overtage en plads hos mig i forhold til de andre modeller jeg har smiley

• #7   20. maj 2013 A316R er god ifølge min mening.

• #8   20. maj 2013 dennis, har ikke selv hørt a316r, men har selv et sæt 316r og forskellen er vist begrænset på de 2. jeg kan ikke rigtig enes med diskanten så lytte positionen skal være et stykke fra dem for at lydbilledet bliver god men syntes stadig der mangler noget over lydbilledet for at jeg kan nævne dem som en af de gode modeller i mine øre smiley

• emil H
    emil H Tilmeldt:
    jan 2013

#9   20. maj 2013 må lige prøve at få lyttede til et par vs 15 smiley

rene synes bare ik de lød så godt i høje styrker og så mellem var sgu ik meget i mine høre men det er vel en smag sag jeg har 2 nad effektforstærker mener de hedder 208 thx..

dennis har os hørt meget godt omtale af 316r men de vis ik så tit til salg

rene 8 sæt det var godt nok mange smiley

• #10   20. maj 2013 er vel kun dine egne øre der kan afgøre hvad der godt alle har forskellige menninger smiley

• #11   21. maj 2013 Mikkel O
    Hvilken gammel model er det du hentyder til ?

• #12   21. maj 2013 Undskyld men læser du overhovedet det jeg skriver ?

Du skriver at XLS-215 spiller kanont godt ift den GAMLE model. Så er det så jeg spørg

Hvilken gammel model er det du hentyder til ????

• #13   21. maj 2013 Og selv den rettelse du laver er helt væk.

XLS-15 er jo ligesom i samme serie som XLS-215 = ( samme alder )

Så nu spørg jeg igen igen. Hvilken "gammel" model er det du hentyder til ?

• #14   21. maj 2013 Ja det giver noget mere mening ;).

Vil gi dig ret i at lyden i xls er en del bedre end i cls.

Men de har også taget lidt af de kræfter som cls har.

• #15   21. maj 2013 Hehe det helt iorden smiley

Men ja du smider bare en besked smiley

( har dog lidt strøm på mobilen så svare jeg ikke er den gået ud ;).... )

• emil H
    emil H Tilmeldt:
    jan 2013

#16   22. maj 2013 mikkel synes ik der er så godt lyd i deres nyer modeller af dem jeg hørt i hifi klubben og så synes jeg heller ik deres design er så fedt..

• emil H
    emil H Tilmeldt:
    jan 2013

#17   22. maj 2013 jamen jeg har ingen B&W smiley jeg benytter et par gamle jamo pt smiley

• emil H
    emil H Tilmeldt:
    jan 2013

#18   22. maj 2013 du skal læse det med de sorte prikker hvor henne nævner jeg jamo spiller bedre smiley og de jamo jeg benytter er et par jamo concert 8 som jeg har lånt af den gamle..

Kommentér på:
Cerwin vega ?

Annonce