{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cerwin vega
  • #1   29. jan 2006 Ja du er nok ikk den første der har fået ødelagt sin bas...

    Har du spillet for højt?? smiley eller er det et par gamle cervin vega.. ?


  • #2   29. jan 2006 Kan se i din profil.. at det ikk ligefrem er så "gamle" højttaler.. hehe smiley

  • #3   29. jan 2006 nej de er under 1 år gamle, jeg spiller nogen for det meste højt, men godt nok aldrig mega højt

  • #4   29. jan 2006 Hmm oki.. Ja men cervin vega er heller ikk hvad det har været.. Man skal have de gamle model´er.. de skulle være meget mere kavli end de nye..

  • #5   29. jan 2006 ja, men skulle bruge noget godt til billege penge, så køber nok noget AL næste gang

  • #6   29. jan 2006 det er nok en produktions fejl send dem da ind der er jo stadig garanti på...

  • #7   30. jan 2006 jeg spurgte i hifiklubben om min forstærker var nok, det sagde de at den var

  • #8   30. jan 2006 ja det kan sku godt ske at jeg ikke skal skrue så højt op mere, jeg har prøvet nogen gange at skrue kunstigt op for bassen i nogle sekunder, kunne det være det jeg gjorde galt?

  • #9   30. jan 2006 han har tydeligvis. brandt den af på mystisk vis... men tror stadig ikke på at en 2 gange 80 watt forstærker. kan trække sådan et par med en 12 tommer bas i hver. jeg bruger selv 2 gange 800 solide NAD watt i 8 ohm sagt på en anden måde. 140 ampære strøm til mine Cerwin VEga CLSC 215. for at være sikker på at der er styr på dem. og Harmon Kardon er da udemærket. men holder på at minimum. 2 gange 100 watt til pr højtaler er et absolut minimum.

  • #10   30. jan 2006 bare se på v10f cerwin vega. den skal have 100 watt i 8 ohm. for at spille ordentlig så er 2 gange 80 watt til nogle der er større nok ikke ligefrem sagen jo...

  • #11   30. jan 2006 Jeg har selv lige brændt en af mine 15" basser af i mine højtalere. Jeg var lige kommet hjem med min over dobbelt så kraftige forstærker (Denon POA2200, hvor førhen Onkyo Integra A8190) Jeg fyrede op som jeg plejede, og ligepludselig rislede den ene bas, og jeg måtte desværre konstatere den var afgået ved døden. Sådan noget er da træls, men det er der ikke noget at gøre ved.
    Så du er ikke alene.


  • #12   30. jan 2006 Dennis V: Jeg havde lige fået ny forstærker hjem, og anede intet om at den var så voldsom. Det var ikke engang særlig højt, og troede egentlig den kunne tage mere, men der var grænsen åbenbart. Jeg synes faktisk altid den enhed har haltet lidt bagefter den anden, men ikke særlig meget.
    Desuden lækkert anlæg du har dig der


  • #13   30. jan 2006 jeg gør det som regel også, kan jo være jeg bare var uheldig, men det underlige er, at den ikke siger noget overhovedet, ikke engang skratten, heller ikke når man trykker den i midten, kan det så være delefilteret?

  • #14   31. jan 2006 det nye de laver er ikke det bedste nej. men de gamle modeller ... de kan fanme holde til nogle tæsk. det idag er kun legetøj ved siden af de gamle modeller. skal du have noget der blot minder om det. så skal du have de største nye der er idag. ellers holder det ikke.


Kommentér på:
cerwin vega

Annonce