{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.009 visninger | Oprettet:

Lennart H
Lennart H
Tilmeldt:
9. sep 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Cerwin vega {{forumTopicSubject}}


Jeg har nogle AT100 jeg har haft næsten fra ny men nu spiller jeg ikke så højt mere og jeg synes at de spiller bedst når de spiller højt.

Jeg har lige nogle sprøgesmål

Hvad for nogen cv højtaller spille bedst når de også skal spille lavt.

Hvad er forskellen på D9E,S2,A316R de er med 15" alle sammen og selvfølgelig udsende, hvad er de på af watt.
Mine er jo 400/1200.

De fleste siger at det er DC serien der er bedst,men jeg ved godt der er mange meninger.

Mvh
Lennart


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cerwin vega
  • Lennart H
    Lennart H Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   9. sep 2014 Ja måske,jeg har tænkt lidt på JBL

  • #3   9. sep 2014 forskellen på d9e s2 a316 er at mellemtoner ik er de samme som er på D9E basenheden er heller ik den samme 316r a316r s2 er basenhede 154w med 4lags spole på D9E er basenheden 152wr og er med lang vandring. 316r a316 s2 har bag diskant..

    kan godt være dine at100 har i enkel udgave været opgivet til 400/1200 watt men man os selv gerne være realtisk at40 har os været opgivet til 500watt men det kan de slet ik klare smiley

    at100 er en god højtaler men mellemtoner dræber desværre den højtaler eller det en fed model med masser bas der kan rykke røv synes det lyder lige ens uanset hvordan lydstyrken er på dem ? hvad bruger du af amp og har du effektforstærker på dem ?

    af cv højltaer der lyder godt i lave styrker lyder cd30 godt al752 gør det os godt i alle lydstyrker dc10 er os en ret okay højtaler 12tr skulle os være en utrolig god højtaler ligesom s1 smiley



  • #4   9. sep 2014 AT20 eller sat6. eller hvad de helt små gamle nu hedder. de gør det også okay ved lav lyd og har fint med bas stadig.

  • Lennart H
    Lennart H Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #5   9. sep 2014 Jeg bruge en Denon 1560 pma.

    Jeg har hørt dc1515 og jeg synes de spille bedre ved lav styrke ind mine at100.

    jeg er heller ikke meget for at skille mig af med mine at100 i det jeg næsten haft dem fra ny.
    Hvad er løsningen kan jeg få dem til at spille bedre med en anden amp eller skal jeg have andre højtaler.


  • #6   12. sep 2014 1215mk2. Dem var jeg selv utroligt glad for.

  • #7   12. sep 2014 Denon 1560 pma er en god og stærk forstærker men den mangler nogen krafter for at trække de at15 fuldt så er klart de ik lyder så godt i høje lyd styrker vis de forvrænger ? synes du skal prøve at låne/købe en god effektforstærker på gerne 500watt+ og se hvad der så sker med de at15 smiley



  • Lennart H
    Lennart H Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #8   29. sep 2014 Hej Michael.

    Det er når de spiller lavt de ikke spiller så godt.


Kommentér på:
Cerwin vega

Annonce