{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.441 visninger | Oprettet:

Martin L
Martin L
Tilmeldt:
8. okt 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 21

mine sikringer springer i mine cerwin vega cls 15? {{forumTopicSubject}}

hej, er lidt træt af mine sikringer springer i mine cerwin vega cls 15 når jeg skruer lidt op, er der noget galt med højtalerne eller kan jeg smide en sikring i med en amp større? har en 4 amp i nu.
min forstærker er en crown xli 2500.
Mvh Martin smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mine sikringer springer i mine cerwin vega cls 15?
  • Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 21
    #2   12. jan 2014 vil tro det er en flink sikring, min elektriker er sikring dealer, han har os sådan nogen med sand i tror jeg nok, kan det passe? mine er helt klare med en lille tråd i bare.

  • Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 21
    #5   13. jan 2014 4 AT sikringer eller 5 amp AT sikring?
    Syntes bare man plejer at kunne høre på højtalere, når man skal til at skrue lidt ned. Men det er ikke tilfældet her smiley


  • #6   13. jan 2014 Hvis sikringen sidder i diskant kredsløbet, kan der også være tale om en, underdimensioneret forstærker.
    Da klipning af signalet, vil forårsage højfrekvent forvrængning, risikerer man at der sendes alt for store effekter ind, i højtalerens HF del.


  • Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 21
    #7   13. jan 2014 Der er kun sikring til bassen

  • #10   14. jan 2014 Dem her klare det (bas test tone til sidste) Sindsyg svensker

    http://www.youtube.com/watch?v=npj5qSxDfGY

    500 watt burde de kunne klare, men har du 2 som er brokoblet så springer de, spiller du så højt risikere du at få tinitus, så skru ned.

    Hvis sikringen er for høj så risikere du at dine højtaler stopper med at spille fordi dine svingspoler er ødelagt pga for meget varme eller diskantophænget måske går i stykker før sikringen slukker for lyden.

    Er du den første ejer ? Er du ikke det kunne den første ejer have skifte sikringen ud til nogen der er for lav (men heller det end for høje)


Kommentér på:
mine sikringer springer i mine cerwin vega cls 15?

Annonce