{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.558 visninger | Oprettet:

kaspar c
kaspar c
Tilmeldt:
30. jun 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 31

mine sikringer springer .. {{forumTopicSubject}}

ja jeg ahr en midstanke om at min for forstærker måske er syg. Jeg har en denon ae 710 også er den brokoblet til to jamo a300. Jeg har to cerwin vega ve 12 højtalere med en 12'' cerwin vega sub til, det er bare når jeg giver den rigtig smæk springer mine sikringer i højtalerne, det skal de vel ik bare ved at skrue op vel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mine sikringer springer ..
  • #1   14. dec 2010 Hvis det er noget den er begyndt med, så er der en fejl

  • kaspar c
    kaspar c Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 31
    #2   14. dec 2010 har lige smidt de to effektforstærker til og først gang jeg skruede sådan rigtig op med dem på sprang de...

  • #3   14. dec 2010 det sgu også meget du har sat til den arme maskine

    har du prøvet med kun det ene sæt højttalere

    men det lyder til den er ved at gå til de evige jagtmarker


  • kaspar c
    kaspar c Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 31
    #4   14. dec 2010 synes du 2 højtaler og en sub er meget til en forforstærker og to effekt???

    og mener du det er min forforstærker der er ved at stille træskoene?


  • #5   14. dec 2010 naaa antog du havde to sæt højttalere på

    men det lyder ikke til at den har det godt i al fald, har du prøvet at koble nogle ting fra, for at se om det er noget andet der knalder sikringen


  • kaspar c
    kaspar c Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 31
    #6   14. dec 2010 nej har jeg faktisk ik. kan jeg jo prøve..

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 37
    #7   14. dec 2010 jeg ville prøve og koble en ting fra af gangen og se om det hjalp

  • #8   14. dec 2010 Det kan også sagtens være hvis det er et gammelt hus med gamle elinstallationer, jeg har prøvet at slæbe anlæg med til fest i et gammelt hus hvo vi var nød til at sætte en anden forstærker til fordi sikringerne røg hver gang jeg tændte forstærkeren. Hjemme igen hos mig selv var der ikke antydninger af problemer med sikringerne

  • #9   14. dec 2010 alså hvordan har du koblet dine højtallere og sub til? alså sådan så du ikke køre for mange eller for lidt ohm ! for så er det defor.

    men hvordan sidder din sub?


  • #10   15. dec 2010 ahhhhh ´nu så jeg lige noget nyt, det er sikringerne i højttalerne der springer RIGHT?

    men hvis de gør det, så skal du først kontrollere at det er de korrekte sikringer der sidder i

    hvis det er de rigtige, så spiller du for højt


  • #11   15. dec 2010 ha ha ja jeg læste også for hurtigt . hvis du er sikker på at du aldrig spiller højere end at forstærkeren klipper (forvrænger) signalet ville jeg sætte enten en større sikring i eller bypasse den helt , en sikring gør ihvertfald ikke noget godt for lydkvaliteten

Kommentér på:
mine sikringer springer ..

Annonce