{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.631 visninger | Oprettet:

Hvilke højttalere? {{forumTopicSubject}}

Hej Hifi folk smiley

Jeg er rimelig nybegynder til alt det her hifi.
Jeg kunne godt tænke mig nogle nye højttalere, jeg høre meget blandet musik, men mest l.o.c, suspekt og ligende.

Lige nu lyder mit setup som følgende:
Dali concept 6
Dali concept center
De trækkes af en Harman Kardon avr 7000

Jeg kunne godt tænke mig nogle større højttalere, med mere bas, men er lidt usikker på hvilke, er bla. Blevet tilbudt et par dali 850'er til 1500kr

Håber i kan hjælpe smiley


Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke højttalere?
  • #1   22. mar 2013 Og har dette nogen betydning for lyden?

    profilbillede
  • #2   22. mar 2013 Nej det har ingen betydning og kan forsigtigt trækkes ud igen med en støvsuger smiley

  • #3   22. mar 2013 Okay, men vil dali 850 være et godt valg?

  • #4   22. mar 2013 Jeg er mere eller mindre slet ikke inde i dali så kan ikke råde dig til så meget men der er meget info derude på nettet for der er flere som har stået i samme situation som dig. Men lige umildbart ville jeg vælge 850 da det er en model som jeg syntes er en del mere nævnt som at de skulle spille godt og have godt med bas så længe du fodre dem med nok watt og concept serien ja den har jeg ikke hørt noget godt om endnu og mange siger at de spiller dårligt sammenlignet med mange andre dali'er men som sagt min viden er yderst begrænset indenfor dali smiley