{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Hvilke højttalere? {{forumTopicSubject}}

Jeg har gået og tænkt at købe et par reol/kompakte højttalere, Men jeg ved ikke hvilket mærke eller model. De skal kunne spille højt med en god bas i, men stadig klart.

Mine forslag er et par dali 103, 102, 10, Cerwin vega d serie, Cerwin vega cd serie eller Cerwin vega a serie

Så er der måske noget der har nogle forslag?

Mit budget er 0-800kr

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke højttalere?
  • #1   23. jun 2020 nu er det jo svært at rådgive om lyd da ingen ved hvad du syntes spiller godt, men til et budget til mindre end 800kr bliver det nok svært at finde noget der er meget bedre end de Dali du nævner, men køber du et sæt til en fornuftig pris og i god stand så kan du jo altid sælge dem igen hvis ikke de lige er dig og så prøve noget andet

• #2   23. jun 2020 Se om du ikke kan få råd til sådan et sæt, til prisen er det svært at få noget der er næste nyt som er bedre

https://hifi-freaks.dk/outlet/wharfedale-d320-valnod-demo.html

• #3   24. jun 2020 Jeg har et par små dali 1001 tror jeg de hedder og en earthquake 12" subwoofer, har sat dali til at spille fra 70 hz og op på min yamaha forstærker. Det er der sku rigeligt med gang i til min lejlighed. Subben klarer bassen så dali kan spille i det område de er bedst til, det spiller både højt og masser af bass

Kommentér på:
Hvilke højttalere?

Annonce