{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.460 visninger | Oprettet:

Chario Højttaler !!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige invisterede i et set Chario Delphinus, og må sku sige det satme noget af det lækreste jeg har hørt...

Har her de sidst par dage inden jeg bestemt mig for hvad de nye skulle hedder, Testet lidt frem og tilbage på mit Primare anlæg beståne af A20 (forstærker) og D20 (CD maskine). Og Højttaler B&W 705 (10.000) - Vienna Acoustcs Haydn (9.000) og så Chario Delphinus (8.000)

Og må sku indrømme af Chario delphinus var dem langt overlegen... men der hvor de slo størst igennem var mellemtone..! Helt knas tør, og super klar og detaljeret... B&W 705 var den der faldt mest igennem... magen til tyn og kedlig mellemtone skal man da lede længe efter.... Vienna Acoustcs Haydn er den næst bedst, næsten lige så tør, men ikke helt... men det de tabte på var jeg syntes mellemtonen ligger alt for langt freme i lydbillidet... og det kan godt blive lidt anstrengene af høre på...

Haydn spillede ellers meget overraskendene af sin størelse... meget stor og fyldig bas... men lidt upræcis til tider... og diskanten syntes jeg var meget SSSS lyden, for skarp...

705 må jeg godt nok indrømme jeg er meget skuffet over... for skarp diskant... kedlig tyn bas... og en mellemtone der ikke sage meget... der manglede simpelthen krop i lydbilliedet...

Bare min mening... så gøre jer den tjeneste næste gang i skal købe højttaler, tag et smut forbi Audio Consult og høre på et set Chario, den prisklasse i ønsker...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chario Højttaler !!!!
Kommentér på:
Chario Højttaler !!!!

Annonce