{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Reaktion på Klimax ?! {{forumTopicSubject}}

Nå du sider og høre musik, og du bare føler det hele bare hænger 120% sammen... og du føler det hele sker lige forand dig... sagt på en anden måde, det stor KlimaX!!!

Hvordan reagere du..?

Jeg har som sagt lige fået nye højttaler, et set Chario Delphinus, og har lige sidet, eller gøre stadig hehe... og høre Kim larsen, men har lige hørt (Den gang da jeg var lille) og må sku indrømmer jeg har aldrig hørt noget ligne... hans stemme er helt afslappet, blød, varm og tør... har virkelig aldrig hørt den gengivet sådan før... er tilbøjlig til sige, det den bedste mellemtone jeg nogen sinde har hørt..! og det hele svinger bare lige som det skal... man sider og for kuldegysninger og man har bare lyst til høre mere og mere... lige som i en rigtig god film hvor man bare ønsker den aldrig vil stoppe... det kan ikke beskrives...

Hvordan reagere du... kom med f.eks en sang du bare hænger sammen med... hvor du bare føler dig i en anden verden..?!

The MBG


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reaktion på Klimax ?!
  • #1   6. apr 2006 Ja jeg har hørt godt om den DvD... men vil ikke begynde med DvD Audio føre den nye Primare DvD Maskine kommer...

    Har prøvet det med Tv2 live grøn koncert, ikke vider imponeret i forhold til cd... lydmæsigt... men nu må vi se med den nye DvD fra Primare...

    The MBG


  • #2   6. apr 2006 Jeh har det på samme måde med Eagles, Hell freezes over live på dvd, bare på med Hotel California, skrue lidt op, og så er det som at være der selv, den er vanvittig godt optaget i DTS, du kan næsten høre at guitaristen har lidt ru hud på fingrene;)
    Ellers er der Michael Jacksons History album der kan man også hele tiden finde nye detaljer.


  • #3   6. apr 2006 Ja for satan! Eagles Hell freezes over og så med Hotel California... den æder jeg også råt!

    Michael Jacksons History er bestemt heller ikke dum!

    The MBG


  • #4   6. apr 2006 Jeg har lige fået en ny cd ind af døren ved ik om i kender den...Niels Lofgren - Acoustic Live ?? Det er ik en cd som mand finder på hver en cd hylde det er en af de fedste cd'er jeg længe har hørt den er perfekt optaget in rigtig meget acoustic guitar.Nirvana unplugged in new york er nu heller ik helt dum smiley

  • #5   6. apr 2006 Mickey G: Jeg har det på præsis samme måde, ikke fordi jeg har noget som spiller klart og alt det der mange ofre flere milioner på ... Men jeg kan nogengange bare ikke slippe musikken, jeg er nærmest afhængig ... Når jeg f.eks. skal i seng, skal jeg lige høre 10 min. mere, og 10 min. bliver hurtig til 20 min., og lader nogengange musikken stå når jeg skal ud og hente noget udenfor f.eks. for så stopper jeg ikke musikken smiley ved ikke om det er sådan du mener det, men nu er det sagt smiley

  • #6   6. apr 2006 hmm, ikke så meget, eller jo, det har jeg, Rammstein Benzin, eller Feuer frei.. for FULD rolade, seriøst måske 120decibel derudad, så kan jeg virkelig føle jeg lever, så kan jeg virkelig leve mig ind i det, jeg kan læne mig tilbage i sofa'en, lige i sweet spot, og bare lukke øjnene og bare tænke: WOOOOW det lyder godt, er jeg til koncert eller hvad?

    Det er tilgængeld også bare mega fedt.. fuck det er højt.. SAMTIDIG med at det lyder godt..


  • #7   6. apr 2006 det er seriøst bare det vildeste... fuck det er fedt... Hvis man har et anlæg som er på højde med mit(db) så skal man fanme prøve det..

  • #8   7. apr 2006 Når det hele bare går op i en højere enhed er det som om jeg glemmer hvad jeg laver. Så er det musikken der er vigtig og resten af verden er et øjeblik ligegyldig.

    Der bliver nævnt lidt eksempler på indspilninger der kan give den oplevelse, og jeg er også enig i at Eagles - Hell freezes over er super fed, men de har altså fucket det med DTS'en lidt op. Når man ser en koncert skal musikken komme forfra. Der skal ikke være instrumenter i baghøjttalerne. De skal derimod bruges til publikum og rumklang.

    Af den grund hører jeg den faktisk oftere i stereo en snurrerundtlyd


  • #9   7. apr 2006 da jeg hører en del kashmir bliver der da også bare skruet op for mommy in love, daddy in space en gang i mellem.. vælger altid den sang da jeg ved at den giver de ondeste kuldegysninger.. nok fordi at selve sangen betyder så meget for mig...
    hører den også i live versionen så tit jeg kan smiley


Kommentér på:
Reaktion på Klimax ?!

Annonce