{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.479 visninger | Oprettet:

køb af surround højttalere? {{forumTopicSubject}}

halløj der.
Jeg har kig på lidt forskellige højttalere, har en rigtig god sony forstærker så det er kun højttalere og sub jeg skal have. Jeg regner med at bruge omkring en 5 jern på det. har kig på Harman kardon hkts 11, er det noget værd?
Eller er der nogle andre sæt jeg skal kigge nærmere på?

I må meget gerne komme med meninger osv og evt link´s.

Mvh Jonas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af surround højttalere?
  • #1   1. jul 2008 der er nogle fine højttaler sæt til omkring 5k (link fjernet)

  • #2   10. jul 2008 Der er flere Dali 450 til salg i DBA til ca. 1000- pr sæt, skal du have noget i tilsvarende kvalitet fra nyt, kommer du hurtigt til at smide over 5000- ! og med 2 sæt (ca 2000-) har du 3000- tilovers til en center og sub. Og du vil have noget gode Hi-Fi højttaler, det tvivler jeg dem fra harbo sound er, har ikke hørt dem, men jeg har hørt 450, og til 1000- for et sæt brugt, får du ikke noget bedre.

  • #3   10. jul 2008 Hvis du udover surround, også lytter meget til musik i stereo, kan du også prøve denne kombination : Front Dali 850 (set i dba til 2500-) Bag Dali 450. (dba 1000-) det er 3500- så er der rigeligt penge til en center. Med 850 som front tror jeg ikke du får brug for en sub, lige med det samme. Dali 850 er en højttaler der både er fremragende til musik OG til surround når du ser film (det er langt fra alle højttaler der egner sig til begge dele). Med 850 & 450 + en god center, har du et surround system, som du ikke får for under 12 - 14.000- fra ny af.

  • #4   5. mar 2009 Jeg skal ud til HarboSound i aften og høre hans komplette sæt til 4500,-
    Det bliver spændende hvor god lyd han kan lave til så få penge.


Kommentér på:
køb af surround højttalere?

Annonce