{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.698 visninger | Oprettet:

køb af surround receiver {{forumTopicSubject}}

Min gamle receiver er stået af. Jeg har nogen højtalere Jamo - 509 (80w), surround 200 mm, jeg vil nu anskaffe en ny surround receiver som både er god til surround og ren musikafspilning, forberedt til Ipod tilslutn., nyeste lydformater m.m. I bl.a. Hi-fi klubben (3 forskellige forretninger) anbefaler de alle NAD T745. Andet steds foreslåes jeg Onkyon TX-SR 707. I Hi-fi klubben siger de alle at NAD er suverænt det bedste valg... Denon og Harmon Kardon og Cambridge skulle være dårligere til at mestre
både surround og musik. Min smertegrænse er 6.000 kr. er der en hi-fi entusiast som kan give mig et godt råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af surround receiver
  • Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176
    #1   19. feb 2010 forstår ikke at du skulle have fået at vide at flere andre af deres produkter skulle være dårlige. Denon har jeg da kun gode erfaringer med og det eneste jeg kunne forestille mig at nad var bedre til er at de er lidt stærkere. men det er nok kun i den billigere ende det er sådan.

    ved godt hvad min næste er og det er denon.. igen


  • #3   19. feb 2010 jeg ville aldrig vælge en NAD, selv de store modeller, de lyder presset i lydbilledet, og det jo ikke ligefrem det man har brug for ved snurrelyd....

    en større onkyo, ville jeg selv vælge hvis jeg skulle ud og hve en idag


  • #4   19. feb 2010 Har selv købt NAD T747 og det er sgu lidt af et kraftværk og den passer perfekt sammen med min Dali concept serie!
    Havde selv Onkyo før og det er bestemt også godt, men ville prøve noget nyt.
    Desuden har Onkyo ikke vundet nogen som helst priser de sidste mange år. Det er ikke det der skal afgøre valget for dig, men det fik mig til at overvejde om lyd kvaliteten stadig er med dem.


  • #5   19. feb 2010 Lyttede selvfølgelig til de nye Onkyo, men det var ikke noget der kunne overtale mig der.

  • #6   19. feb 2010 jesper, sjovt du snakker om lydkvalitet, og så har du concept.... det lidt sjovt faktisk

  • #7   19. feb 2010 * MAJIK CABLE GUY *
    Du har så ufatteligt meget imod concept!
    Det er nok lyd kvalitet til mine ører for pengene og når man ikke har 20.000 og opefter så må man nøjes..
    Folk bliver utroligt snobbet herinde hvis man ikke har grej til flere hundred tusind kroner


  • #8   19. feb 2010 jesper, det har intet med snopperi at gøre, men sagen er desværre at de højttalere IKKE er deres penge værd, der er bedre højttalere til samme pris.

    ked af du har det sådan at man ikke bliver set som seriøs hvis man ikke ahr grej for flere 100k, sådan er det ikke med mig..


Kommentér på:
køb af surround receiver

Annonce