{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NAD eller DENON
  • #1   10. apr 2008 Kommer an på hvilken lyd du vil ha?

    NAD'en har nok tendenser til den lidt mere amerikanske lyd, med tung bas og masser af krafter.
    Hvorimod Denon har en mere fesen og tynd lyd... Men det kommer jo helt an på ørene der lytter.

    Men personligt ville jeg aldrig parre et sæt B&W højtalere med en Denon, men til gengæld heller aldrig sætte en Dali til en NAD.


  • #2   10. apr 2008 hvis du ska ha B&W, så ville jeg tage en Denon, men hvis jeg skulle ha dali, ville jeg ta nad. jeg er selv gået fra B&W & Denon, Til dali & nu skal jeg ha NAD. Jeg kan bedre lide Dali & NAD. Hver sin smag smiley

  • #5   10. apr 2008 LI0NB0RG ?

    B&W/Denon ville da give lys og skinger lyd?


  • Anders  H
    Anders H Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 19
    #6   10. apr 2008 Jeg vil hellere ha at det er lidt mørkt i lyden, end for lyst.
    Jeg spekulere lidt på nogle B&W højttalere, både for og bag, center og sub.
    Og når jeg nu helst vil undgå alt for meget at det skingre, er det så ikke bedst med NAD F.eks. T785..?


  • #8   10. apr 2008 Philip ..
    Jeg ka bedre lide NAD + Dali.
    B&W + Denon er ret godt synes jeg.
    Der er bare noget over Dali jeg godt kan lide.


  • #9   10. apr 2008 Anders,
    har netop fået mig en 2807 idag, og synes den spiller godt på dali, meget endda, lidt lysere end nad, men lyder fedt.

    Ville umiddelbart mene du skulle kigge på H/K (evt vente på deres nye model), eller på Marantz. Der får man en mellemting af H/K og Marantz (tættere på nad end denon).

    Men hvis det er til film hovedsagelig så synes jeg ikke B&W/Denon gør nok, men musik kan det til tider godt blive lyst nok.

    Michael G
    Ang B&W så synes jeg godt nok det er en god højtaler til prisen, og de kan jo også finde ud af at lave virkelig hi-fi. Og også lækker indpakning, hvilket nogen incl mig selv tænker over når man skal købe ind smiley


  • Anders  H
    Anders H Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 19
    #11   11. apr 2008 Hmmm, nogle der har nogle gode ide'er til hvor det ellers er godt at handle hifi??

  • #12   11. apr 2008 Har da prøvet en del udover Hifiklubben smiley
    Men hifiklubben har da nogle virkelige lækre ting synes jeg hvertfald smiley


  • Anders  H
    Anders H Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 19
    #14   13. apr 2008 Michael G : Hvor er de links henne siger du??

  • #15   13. apr 2008 Michael G;
    Hvis man tager og sætter HifiKlubben op imod alt andet er det jo klart de kan have et knap så stort udvalg, men synes nu stadig de har et okay bred sortiment af mærker og en okay dybde:)

    Kan da hvertfald huske at da jeg hørte min Nad S300 på et par B&W 802D, at jeg tænkte det var det bedste jeg havde hørt og har siden hen ikke hørt noget der spiller bedre. Men det kommer jo så også an på hvilken en lyd man gerne vil have smiley


Kommentér på:
NAD eller DENON

Annonce