{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

Jimmy E
Jimmy E
Tilmeldt:
9. aug 2006
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 6

Denon eller nad {{forumTopicSubject}}

Ja hvad skal man vælge? Jeg har 2 cerwin vega clsc-215 og en denon pma-1315R som ikke er kraftig nok. Jeg skal snart have en eller to kraftigere forstærkere, men er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. Først tænkte jeg på nad 218 THX, men så fandt jeg ud af at 2 stk. nad 216 THX ville give en del mere effekt, og samtidigt nok være billigere. Men nad kontrolforstærkere er åbenbart halvdyre hvis det ikke skal være en meget gammel en, og jeg har set at flere af dem der er til salg lider af skratren fra volume potentiometeret... Jeg har også overvejer denon poa6600, de koster ca. det samme og er tit incl. kontrolforstærker. Så er stadig meget i tvivl om hvad jeg skal vælge, vil hellere vente lidt på det rigtigt tilbud, men så skal jeg også være 100% sikker på hvad jeg går efter. Løsningen må koste maks. 4500 og det skal virkelig være noget der sparker røv i forhold til min nuværende 1315R...


Kommentarer på:  Denon eller nad
  • #1   19. aug 2006 ville vælge NAD... da NAD har de kræfter som cerwin vega kræver..

  • #2   20. aug 2006 nu er det så tilfældet at denon har mere power både på forstærkersiden men også på psu og kondensator siden...

    og CW kræver ikke ret menge kræfter.

    hvor imod et par B&W kræver pænt meget power..


  • #3   23. aug 2006 kasper har nok ret.. CW-er skal ik bruge så meget for at spille.. hvorimod andre skal bruge den del mere.. Men ville alligevel vælge NAD da de levere meget strøm og bruger nogle gode og kraftige dele..
    men hvis det passer hvad kasper siger så ville det nok være Denon..

    - HiFi klubben anbefaler os NAD


Kommentér på:
Denon eller nad

Annonce