{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.525 visninger | Oprettet:

Lars M
Lars M
Tilmeldt:
31. okt 2010
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23

Sub problem {{forumTopicSubject}}

Hey, har et problem med min aktive subwoofer, det er en harman kardon 10".
Den kan nogle gange få et flip hvor den pludselig kan sige en skral, det lyder meget som en der slår på en dør, eller et kanonslag der bliver sprunget uden foran vinduet, men den kan sagtens spille musik normalt og det hele, men det får et flip nogle gange.
Noget der har en idé om hvad det kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sub problem
  • #1   6. mar 2014 tror det fordi du skal spille subben til.. det godt nok kun ved en scene hvor der rigtig er buldre og brag?

  • Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #2   6. mar 2014 hvad mener du med at spille den til?, at den lige skal varmes op først eller?
    for har haft den i over et år, og den har aldrig gjort det før


  • Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #3   6. mar 2014 Det kunne lyde som om der kommer strøm ind i den, men jeg har lige så sent som i dag, ordnet alle kabler..

  • #4   7. mar 2014 nååår okey, ved at min sub havde med gå lidt "amok" når det blev for voldsomt men det var fordi den sku spilles til (brydes) så tænkt at kunne være det.. men ja så virker det lidt mystisk, men self kan være strøm at der måske er for meget eller forkert strøm føring, der ik meget andet for end bare se alt igennem for det ka være mange ting, måske vis der er sikring i den at det ku være den

  • Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #5   7. mar 2014 Ja, håber jeg bare ikke for det kan jeg ikke finde ud af at fikse smiley

Kommentér på:
Sub problem

Annonce