{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

lars l
lars l
Tilmeldt:
25. jun 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

HJÆLP med sub problem? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg i løbet af ugen fået bygget subben er blevet rigtig godt (håber jeg), men har lidt problemer med den.

Det er en mono subwoffer out der er på min reciever, men det i sig selv burde ikke give noget problem da man så bare skal bruge den venstre indgang på subforstærkeren(jamo) for at kører den i mono.
I mangel på tid købte jeg bare hurtigt et 2 han - 2 han phonokabel i går, så jeg kunne få den igang og hører, men kan det giver problemer? bruger jo bare det sorte stik i hver ende?
Subben står nemlig og slår helt vildt i lyden. Forstået som at den bare står "BRAAAAAAAAAAA" og pumper helt vildt, selvom der ikke er noget signal fra dvd der skulle få den til dette. Hvis jeg f.eks sætte pearl harbor på, så bare i menu står den er gør det der udslag engang i mellem. Lyder som om den spiller rigtig ind i mellem, men ved det ikke helt endnu, har ikke villet skrue alt for højt op smiley

Hva dælen kan det være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP med sub problem?
  • lars l
    lars l Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #1   29. mar 2008 Lige lidt infoer:

    Forstærker: Jamo 175 watt rms v.4 ohm.
    Sub: Mivoc AWM 104 200 watt rms v.4 ohm.

    Det burde vel passe fint sammen? Kan det være fordi signalet fra recieveren er forkert?


  • lars l
    lars l Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #3   29. mar 2008 Har prøvet mig lidt frem michael G, hvis dvd er slukket og jeg bare med fingerne rør ved et af de ubrugte stik så brummer den rigtig nok helt vidlt, men når en film kører er der ingen forskel overhovedt.
    Det er som om den arbejder lidt til filmen, men bare overspiller helt helt vildt og upræcist? Der er absolut ingen sammenhæng mellem filmen og subben...
    Når jeg spiller musik, arbejde den 80% rigtigt, men stadig med et fuldstændig forkert tryk og bevægelse. Slet igen kontrol?


  • #4   29. mar 2008
    prøv at sætte din computer til den med en jack til phono kabel til.. så kan du udlukke om det er din forstærker eller din sub forstærker..

    det er self kun som prøve.. så kan du se om bassen spille rigtigt efter computeren.

    det kan jo også godt være dit signal kabel..


Kommentér på:
HJÆLP med sub problem?

Annonce