{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.645 visninger | Oprettet:

Onkyo eller Pioneer receiver? {{forumTopicSubject}}

Ja, Mit logitech z5500 er nu sprunget i luften efter ca. 7 trofaste år, og jeg har derfor endelig fået chancen for at komme videre smiley

Derfor har jeg købt mig nogle brugte Dali 8008, 2002 og c1000 højtalere til stuen i min bette lejlighed.

Står pt. med valget imellem en

Pioneer vsx-922 som ligger i omkring de 2300,-
og en
Onkyo tx-nr616 som ligger i ca. 3000,- pt.


Jeg kommer hverken til at bruge spotify i onkyo'en eller airplay i pioneer'en.

Nogle som har erfaring med nogen af dem? smiley Eller bare mærkerne i sig selv. eller skal det være noget helt 3. ?

Mvh. Jesper



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Onkyo eller Pioneer receiver?
  • #1   4. maj 2013 Kan klart anbefale Onkyo'en eg syntes personligt der er en verden til forskel på
    vsx-992 og Tx-nr616 Onkyo'en levere en meget bedre lydkvalitet og kraft

    Men i stedet for at jeg skriver en lang smøre om hvor god jeg syntes den er så kig her

    Link: http://www.lydogbillede.dk/test/onkyo-tx-nr616/

    Bedst i test af diverse "budget" Receiver

    Efter jeg læste anmeldelsen om den så var jeg selv ude og købe den jeg har bare ikke fået oprettet den endnu grundet jeg ikke har købt de højtalere jeg gerne ville havde (i øjeblikket spiller jeg på nogle samsung højtalere)
    Men jeg garantere dig du bliver ikke skuffet hvis du køber onkyo'en


  • #2   4. maj 2013 Er super glad for min Onkyo, selvom det er en receiver i deres lavpris ende, så leverer den kraft nok til og trække mine SA'er uden problemer..

  • #4   4. maj 2013 har også haft nogle onkyo 875 samt 608 og da også 609 alle har haft en skøn lyd dog mest saft og kraft i 875

  • #5   4. maj 2013 Har også haft Onkyo og tror aldrig jeg køber det mærke igen. Ihvertfald ikke de små modeller de laver. De er skod dårlige efter min mening.
    Ved så ikke om Pioneers billige modeller er gode/dårlige så det må andre afgøre:-)


  • #6   5. maj 2013 Jeg er også super glad for min Onkyo. smiley
    Jeg har dog ikke prøvet Pioneer. Så det kan jeg ikke udtale mig om.


Kommentér på:
Onkyo eller Pioneer receiver?

Annonce