{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Nye Små bag højtaler {{forumTopicSubject}}



Hej

Jeg har en ret kompakt stue hvor det ikke er nemt og placere Surround højtaler rigtig. Har lige nu et par Dali ikon On-Wall som sidder meget dårligt placeret, Derfor vil jeg gerne have nogle nye mindre bag højtaler for og have beder mulighed for og placere dem, og så leve med lyden bliver lidt mere kompakt.

Men hvad skal man vælge?

DLS TM 3 sort

(link fjernet)

Monitor Audio Radius 90 HD

(link fjernet)

Arcam Muso (Har hørt den, er lidt imponeret)

(link fjernet)

B&W M1

(link fjernet)



Et andet alternativ som jeg ikke helt ved om jeg kan lige den ide, da jeg er bange for det kommer til og se lidt forkert ud i stuen.

http://tapeconnection.dk/Hoejtalere.aspx?id_category=63&product_number=1045252 (Brugt til 2000 - 2500kr Sæt pris.)



Hvad siger i hvilken løsning af de væg hængte ville være bedst? evt. kom med andre forslag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye Små bag højtaler
  • #2   13. sep 2010 tanken om DIY har flere gange været der, senest nu for nyligt da jeg købte ny effekt og front.

    Men er gået fra det hver gang da jeg er bange for og smide penge i noget som måske ikke bliver optimalt, dårlig finish eller måske begge.

    Man lad mig høre lidt mere ville være dejligt for er stadig åben for tanken.


  • #3   13. sep 2010 det var også dem der stod neders på listen.

    Arcam Muso var der tilgengæld god bund i størrelsen taget i betrækting,

    Har bare ikke mulighed for og komme i tapeconnection og høre Monitor audio HD90 da de på papirerne minder meget om dem


Kommentér på:
Nye Små bag højtaler

Annonce