{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Subwoofer eller nye/brugte 2.1 pc højtaler? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en alm lille denon reciver med nogen små hifi højtaler og en jamo sub 200 .

Pga fronthøjtalerne spiller fuldt niveau i bassen så forvrænger de hurtigere end hvis der var et f.eks elektronisk delefileter som med et surroundanlæg så de f.eks ikke spiller dybere end 100hz, det betyder at fremhæver jeg bassen via forstærkeren så bliver den både højere fra subben og mine fronthøjtaler som hurtigere gir forvrængning fra fronthøjtalerne og justere hver gang der ikke er så meget bas i et nr omme bag på subwooferen er besværligt.

Tænker på en subwoofer med indbygget delefilter (højpasfilter) til fronterne som denne her subwoofer så jeg kan spille lidt højere uden forvrængning fra min fronthøjtaler http://www.dba.dk/subwoofer-ace-bass-b5-vel/id-1010502482/

Eller et sæt aktive 2.1 pc højtaler evt sammen med de fronthøjtaler jeg bruger da små pc højtaler ofte ikke går så dybt i bassen og der kan nemt mangle bas omkring 100-200hz, med fjernbetjening med kabel som edifier,creative,bose som skal kunne bruges til at justere bassen med så jeg nemmere kan tilpasse den efter numrene

Det skal kunne spille rimelig højt og selvfølgelig spille godt

Pris under 1000kr, køber gerne brugt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Subwoofer eller nye/brugte 2.1 pc højtaler?
Kommentér på:
Subwoofer eller nye/brugte 2.1 pc højtaler?

Annonce