{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Kasper K
Kasper K
Tilmeldt:
10. nov 2017
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2

Hvilket setup? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!
Jeg kunne godt tænke mig et nyt anlæg, som både fungere som en hjemmebiograf (5.1) men også til højt musik.

Jeg har kigget lidt på HiFi-Klubbens Argon Alto sæt, som lyder super godt, men synes at der mangler lidt gods i det, så jeg håber at i kan hjælpe mig med at finde noget andet da det jo er et værre gedemarked hvis man ikke har forstand på det. smiley

Vil meget gerne have de to bagerste op og hænge i hjørnerne som selvfølgelig skal "kippes" lidt ned af.

Budget: 10.000,-


Kommentarer på:  Hvilket setup?
  • Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 258
    #1   12. nov 2017 Skal det være nyt grej, eller kan brugt også gå an?

  • Kasper K
    Kasper K Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2
    #2   12. nov 2017 Havde jeg regnet lidt med ja, men hvad kan du byde på?

  • Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 258
    #3   14. nov 2017 Af nyt kunne dette sæt måske være interessant https://hifi-freaks.dk/webshop//freakyweekend-wharfedale-diamond-240-50-system-p-1766.html
    Men det levner selvf. ikke mange penge til reciever og en sub.



  • #4   14. nov 2017 Jeg ville kigge brugt, for uden subwooferen bliver du ked af det. Prøv at kigge på mit anlæg på min profil, Dali blue series hele vejen rundt og de dali 8008 front højtalere kan sagtens uden en sub. Jeg købte det komplette sæt med front, bag, center og en dali swa-15 sub og en Nad surround forstærker for 6000kr. Har så solgt den nad og købt en yamaha med fuld pre-out så jeg kan sætte en effektblok på hver kanal, har så en Rotel effekt på mine front højtalere, og bag og center kører på yamaha når man ser film. Så har jeg selv bygget en Earthquake subwoofer som sparker røv. Solgte så min swa-15 sub også, så har fået de 6000kr for højtalere og dali sub ind igen ved at sælge nad og dali swa for 6000kr. Earthquake har kostet ca 8500kr at bygge med det hele og min rotel koster også 8000kr fra ny. Så jeg ville kigge brugt, af og til er der nogen som sælger noget billigt, som de ikke selv ved hvad det egentligt er for noget

  • Kasper K
    Kasper K Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2
    #5   14. nov 2017 Tak for svar!

    Men jeg kunne ikke vente længere igår...


    profilbillede
Kommentér på:
Hvilket setup?

Annonce