{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.424 visninger | Oprettet:

Thomas L
Thomas L
Tilmeldt:
20. jun 2017
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3

Hjælp til setup {{forumTopicSubject}}

Jeg har problemer med at få normal / korrekt lyd ud af mine cerwin vega xls 12". Der kommer lyd ud fra bas mellemtone og diskant, men lyden er lavere og utydelig ift. De andre højttalere jeg har tilsluttet. De er sluttet til en denon av 2106 surround forstærker. Derudover er der ve-8 baghøjtalere en cerwin vega center og en 28s subwoofer. De andre højttalere spiller fint. Jeg har prøvet stort set alle forskellige settings. Jeg har lavet bi-wire med a og b udgangene hvilket gav lidt mere lyd, ikke meget....
Skal jeg have en stærkere forstærker eller en effekt forstærker? Hvad tænker i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til setup
  • #1   21. jun 2017 Kan man sætte fronthøjtalerne til large på din receiver?
    Og har du sat plus og minus rigtig på begge højtalere?


  • Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    jun 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #2   21. jun 2017 De har både stået på small og large. Jeg tjekker lige op på +÷ men er ret sikker på at de sidder korrekt

  • #3   24. jun 2017 De kina vega der, har bare en elendig grødet lyd.......har selv haft et sæt, de vega man kan købe nu er ikke pengene værd, jeg har selv solgt alt mit vega og købt
    DALI i stedet for. Og hold da kæft en forandring, se mit album, det spiller så fantastisk og jeg mangler absolut ikke bass. Eneste vega jeg mener der er noget værd er DC12, DC15, 1215 mk1+2, AL1000, resten er som at smide et ferrari skilt på en fiat 127


  • Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    jun 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #4   25. jun 2017 Jeg giver dem en chance og sætter en nad 272 til, så burde de lyde så godt som de nu engang kan...

  • Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    jun 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #5   5. jul 2017 Ja lyden er ikke fremragende pt., men de har voldsom bas. Har sat effektforstærkeren til.
    Kan man på nogen måde få mere åbenhed på lyden i højttalerne ? Hvilke forstærkere kunne man overveje?


Kommentér på:
Hjælp til setup

Annonce