{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Denon DVD-2910. {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg har fået tilbudt en Denon DVD-2910 til små 2000 kr.
Den er godt 2 år gammel og lavet kodefri af Hifiklubben selv.

Jeg ville så høre, om de kabler jeg har fundet frem til, vil være passende, og om prisen på maskinen er fin.
Optisk:
(link fjernet)
HDMI:
(link fjernet)

Mvh. Casper T.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Denon DVD-2910.
  • kristoffer b
    kristoffer b Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 10
    #1   16. mar 2008 Hvad tilbyder de af garati på produktet? Umiddelbart lyder det meget rimeligt. Jeg mener helt klart du bør holde dig fra argon. Det er KUN af egen personlig erfaring. Gå hellere efter den billige ende af QED.

• kristoffer b
    kristoffer b Tilmeldt:
    jan 2008

#2   16. mar 2008 stavefejl er gratis

• #3   16. mar 2008 Af garanti får jeg af køberen et par måneder, hvis der skulle opstå fejl eller lign.

Hvis jeg skal op i QED's billigste kabler, vil jeg ende op med:

(link fjernet)

(link fjernet)

HDMI kablet fåes kun i 1 og 3 meter, og det vil blive alt for langt.
    Mens den samlede pris ender op på godt 300 kr mere.
    Er det de 300 kr mere værd, nu når det er digitale kabler?
    (Så vidt jeg ved, er der intet tab i digitalt.)

• kristoffer b
    kristoffer b Tilmeldt:
    jan 2008

#4   16. mar 2008 Det er ikke meget garanti du får der. Men det er for så vidt muligt også underordnet. Hvis maskinen fungerer nu gør den det sikkert også en rum tid endnu smiley Jeg har i hvert fald ikke haft problemer med min 2910. Min helt egen personlige erfaring er at argon er noget l**t. Undskyld men jeg har ikke været heldig med deres produkter smiley Jeg kører selv med QED hele vejen rundt og det er det bedste kabel til pengene. Om det så er højtalerkabel, signalkabel, digitalkabel eller billedkabel.

• #5   16. mar 2008 Jeg havde også et ARGON signal kabel engang og det var bestemt heller ikke min kop te.
    Lyden blev alt for lys og mærkelig. Synes at lakridskabler spiller bedre end lige dét ARGON kabel.

Men det var jo analog.
    Spørgsmålet er, om man vil kunne se/høre forskel, nu hvor det skal være digitalt overført?

• #6   16. mar 2008 Apropo garantien, så vil du jo normalt slet ingen garanti få når du køber brugt. Medmindre der er restgaranti fra producenten.

• #7   16. mar 2008 Ellers prøv nogle supra kabler dem burger jeg i hele mit system og dem er jeg yderst tilfedse med og du kan få dem i alle længder. www.av-connection.dk derinde kan du finde dem hvis du evt vil kigge lidt på dem

Kommentér på:
Denon DVD-2910.

Annonce