{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.452 visninger | Oprettet:

Sunwave SRC3000 {{forumTopicSubject}}

Hej HFG.

Jeg har lige fået fingre i denne Sunwave SRC3000 fjernbetjening og vil til at kode den til de forskellige apperater.

Jeg kører med:

Denon DVD-2910 + Denon AVR-2307
Sony Bravia KDL-32P2530


De to Denon'er har jeg vist fået kodet helt som jeg vil have dem, men TV'et driller nu lidt.

Den vil ikke kode min TXT-TV eller mine "navigations-pile" samt "menu"
Hvilket jeg finder lidt besynderligt og irriterende - da de skal bruges i hverdagen.

Jeg har prøvet at lave AUTO finde koden til enheden med samme resultat, som hvis jeg selv lagrer den orginales fjernbetjenings funktioner.

Er der nogen mulig løsning til dette problem? Noget jeg evt. kan prøve?

- Casper T.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sunwave SRC3000
  • #1   3. maj 2009 jeg købte min i hifiklubben, og er stadig tilfreds med min, kender dog ikke til det problem med at den ik vil godtage en tast.
    men muligvis at de kunne hjælpe i hifiklubben, da de sælger dem.


  • #2   3. maj 2009 Det kunne godt være, jeg skulle prøve at høre dem ad.

    Det er også kun TV'ets fjernbetjening der driller. Alt det andet fungerer som det skal, hvilket jeg finder lidt besynderligt (:


  • #3   3. maj 2009 ja, lyder lidt underligt, som sagt, jeg har ik oplevet nogle problemer med den,
    ud over den bruger en del strøm.
    men det må man bare lave med.
    og jo, jeg har sat lystiden ned på den....
    samt hvornår den skal tænde lyset.

    men ellers, er det faktisk en ret fed zapper.


  • #4   3. maj 2009 Synes også den er kanon fed smiley

    Har fået overført både fjernbetjeningerne til A/V enhederne - men den kunne sørme også snuppe fjernbetjeningerne til computeren, så jeg klager ikke spor! (:


  • #5   9. maj 2009 Jeg var i Hifiklubben her i torsdags og forhørte mig ad, hvad der kunne være galt og fik at vide - at hvis ikke det virker med learning eye eller auto - så vil det ikke komme til at virke.

    Det resulterede så i, at jeg købte en Logitech Harmony One med hjem.


Kommentér på:
Sunwave SRC3000

Annonce