917 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

* FleMMer *
* FleMMer *
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 62

Bilforstærker i hjemmet? Bilforstærker i hjemmet?

Hey! Solgte min NAD C372 Stueforstærker her for 1 måneds tid siden pga. penge mangel :(, og savner seriøst noget god lyd igen. nu da jeg er kommet til penge igen tænkte på om man kan bruge en bilforstærker i hjemmet? så har jeg jo også altid den til når jeg skal lave anlæg i bilen.

Og hvordan skal jeg gøre med strøm ovs.*

ps.! det skal bare være en 2 kanals

Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af buskbom 5.000 kr.
  • Setting up curtains 650 kr.
  • Skrue ting op 500 kr.
  • Elektriker til vurdering af nykøb 1.500 kr.
  • Reparation af hul i gipsvæg 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilforstærker i hjemmet?
  • #1   15. maj 2007 Det er seriøst problematisk med hensyn til strømmen! Og hvis det bare nogenlunde skulle kunne lade sig gøre, så skaf dig et godt stort bilbatteri og en lader...

Du får simpelthen ikke en strømforsyning der kan levere strømme i de størrelser for menneskepenge... Tænk på at en ganske normal 2 x 100w. forstærker den trækker nok let 50 Amperre ved fuld udslag, og dertil skal nok lægges noget tab i switchmoden, der hæver spændingen til noget som kan bruges...

Det ville være så meget lettere, bare at finde en alm. forstærker, hvis det stod til mig smiley

• * FleMMer *
    * FleMMer * Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 62
    #2   15. maj 2007 micma18 .

hehe! Har jeg også lige besluttet mig for!

Vil gerne have en C372 igen da det er en kanon god forstærker ( Min Mening)

du ved tilfældigvis ikk hvad sådan en satan ligger i i brugtpris?

solgte min for 4250, 3mdr gammel smiley

men mange tak for svaret!

• #3   15. maj 2007 det er da falliterklæring at sælge ud af sit anlæg af nød, måske du skulle kigge din økonomi efter i sømmene så du evt undgår det en anden gang, og dit forslag til en bilesorstærker er ikke gangbar

køb en almindelig, du kunne jo evt prøve noget andet nu hvor du alligevel har solgt din anden

• #4   15. maj 2007 hvis du er kommet til penge igen, kan du jo købe mine b&w DM640 og NAD c372 og kabler osv. hvis det var noget?

Kommentér på:
Bilforstærker i hjemmet?

Annonce