{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Beoplay H95 i stykker igen igen {{forumTopicSubject}}

Hey nu skal i høre jeg sad til frokost idag og så tog jeg mine bøffer af da jeg så var færdig med at spise og tog dem på igen så fik jeg noget af et chok jeg troede min telefon havde gang i et opkald for jeg kunne høre noget støj i baggrunden så fandt jeg ud af at ANC ikke virkede som det skulle den forstærkede lydene fra omgivelserne selv om ANC (Active Noise Cancelling) Var skruet helt op snakkede så med Hifiklubben og de mente at de var gået i stykker og at det var et chipset der ikke snakkede ordentligt sammen og enten så bliver de reppet eller også får jeg et par sprit nye jeg har fået dem byttet en gang allerede på garantien men det er den nye dato hvor jeg fik dem jeg har nu der gælder første gang var det noget med at de ikke ville lade kan ikke helt huske det men jeg tror det er win/win for det første så holder batteriet jo ikke evigt og jeg bruger dem hele tiden stort set og for det andet så fandt jeg ud af at man kan få dem i guld og hvidt skind nu og tror sgu næsten de bliver byttet så jeg får et par sprit nye ham jeg snakkede med mente at jeg havde fået to mandags modeller men det er sgu ikke god reklame for B&O at de hele tiden går i stykker forresten fik jeg dem jeg har nu for et år og nogle måneder siden men win/win tror jeg så ikke så dårligt endda




Det var alt fra (Kenned The Jubas) smiley smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beoplay H95 i stykker igen igen
  • #1   8. maj 2023 Hej var det ikke på tid at prøve et andre mærker og du skriv jo at du ikke er tilfreds med dem ,mvh per
    ps jeg brug ikke bøffer ,så hvilken mærker du skal købe ved jeg ikke mvh per smiley


  • #2   8. maj 2023 Nej nej jeg er meget tilfreds med dem de spiller MEGET fedt de bliver så bare ved med at gå i stykker tror også det er de bedste man kan få ihvertfald hvis det er bluetooth der er snak om prisen er steget ca. 7-800,- fra jeg købte dem men det spiller ingen rolle og håber jeg bare får et par nye i fed guldfarve og hvidt skind win/win som sagt HVIS de altså bliver byttet og ikke reppet


    Kenneth


  • #4   10. maj 2023 hvordan kan man værre tilfreds med noget der ikke holder ??
    B&O står for bøvl og omkostninger... troede jeg du vidste Kenneth smiley


  • #5   11. maj 2023 Hmm tjae ok Men de spiller rigtig fedt jeg har jo nok bare været uheldig



    Kenneth


  • #6   11. maj 2023 Hej har du for nogle at vide om du for et par ny elle blive de lavet ,og tror ikke på at Bo giver ny ,men håbe på det mvh per smiley

  • #7   11. maj 2023 Øh nej har ikke fået noget at vide de bliver først sendt fra Hifiklubben til B&O på førstkommende Tirsdag men sidste gang der fik jeg dem ombyttet og Jens jeg snakkede med fra Hifiklubben sagde noget med at hvis de skulle byttes så gik de op i at de fik det hele med altså ALT tilbehør og jeg tror jeg har givet dem ALT tilbage pakket fint sammen og tænker at B&O er vel et stolt firma og har noget faglig stolthed og hvis jeg som kunde har passet så godt på det jeg har købt af dem så håber jeg på de bliver bløde om hjertet og giver mig et par nye

  • #8   11. maj 2023 Super og mangle tak for svar mvh per

  • #9   24. maj 2023 Hey alle!

    En lille update de bliver ombyttet og jeg får dem i guld og hvidt skind jeg havde jo ringet til service lageret og spurgt dem om de blev reppet eller ombyttet og fik at vide at de blev ombyttet det sagde jeg så til Jens (chefen i Hifiklubben Sønderborg) Så blev han sgu mopset og sagde "det er ikke dig der ringer til service lageret" jeg skulle ikke blande mig og tage tid fra andre kunder ham fra service lageret sagde at jeg var mere end velkommen til at ringe igen det syntes Jens så ikke men han tror vidst han er rocker eller sådan noget og skulle lige puste sig op han har langt skæg og så er han medlem af en motorcykelklub og har en Harley

    PS: Har IHVERTFALD lagt 50.000,- hos hifiklubben igenennem årenes løb så syntes det er noget pjat det Jens sagde men der er jo altid nogle der tror de er noget og skal puste sig op

    Forresten så blev de ikke sendt til B&O som jeg først troede men hifiklubbens service lager


  • #11   24. maj 2023 Er den nu gal med dig igen Thomas??? smiley

    Thomas hvis du ikke arter dig snart så tager vi sutten fra dig smiley smiley smiley



    Kenneth


  • #12   24. maj 2023 Da udmærket de ombytter og det er vel også det en "garanti" går ud på ombyt, rep eller pengene retur.
    Tænker bare at det nu er anden gang med samme problem (som jeg har forstået det)
    Så hvis jeg havde været dig så havde jeg nok valget et andet mærke...

    Lyder ikke til Jens er ekspert i kundeservice, og hvis service afdelingen siger du er velkommen til at kontakte dem så gør du bare det.
    MEN... at han er latterlig så behøver man jo ikke .... smiley


  • #13   25. maj 2023 Øh det sidste fik jeg ikke lige fat i Søren

  • #14   25. maj 2023 Men Søren lille skat det er nu ikke samme problem øh men jeg tør sgu ikke ringe til service afdelingen næste gang efter at han gav mig den røffel



    Kenneth


  • #15   25. maj 2023 Men du kan vel godt forstå at han var meget sur over det ikke
    Og er sikke på at de kender de nummer nu og ved hvem du er .
    Ps i må havde en god dag mvh per


  • #16   25. maj 2023 Øh Per jeg ved hvor din postkasse bor eller hva? Jeg kan ikke se hvad problemet er ham fra service lageret var flink nok og sagde at jeg var mere end velkommen til at ringe igen

    Jeg er en pisse god kunde og synes ikke det er den bedste service at sige sådan noget


    Kenneth


  • #17   25. maj 2023 Men altså hvis folk mener de er nogle farlige rockere så er det fint med mig hvis jeg havde valget så ville jeg være panser de gode har det jo med at vinde ikk? smiley smiley smiley



    Kenneth


  • #19   25. maj 2023 Hmmm ok jamen det er meget muligt Thomas




    Kenneth


  • #20   25. maj 2023 Jamen Thomas hvorfor fik jeg ingen pandekager hvorfor er jeg mon så øm i numsen jeg skal aldrig aldrig spørge mer smiley



    Kenneth


  • #22   25. maj 2023 Hmm ja ja Thomas men pudsigt nok så skal vi faktisk have pandekager nu med hvidtøl i den rigtige KB

  • #23   25. maj 2023 Og Chokolade is som jeg gjorde til softice dejligt nok smiley smiley smiley

  • #25   25. maj 2023 Øh ok men thomas har det du skriver om noget med hifi at gøre? at min kæreste har et drengenavn? Og at pandekager kan jeg købe færdige på det link der? Ydermere er det min egen tråd men ok?????? Altså helt ærligt Thomas hvorfor kan vi ikke bare være venner istedet for det her???? Men ok kan godt se så sker der da noget og det er måske endda godt der sker sgu ikke særligt mere her i forvejen


    Kenneth


  • #26   25. maj 2023 Desuden Thomas så var det dig der startede




    Kenneth


  • #28   25. maj 2023 Nej nej ok Thomas du kan simpelthen ikke pisse mig af synes simpelthen det er for latterligt det her og at du er pisse sur hele tiden kan jeg sådan set godt forstå eller det vil sige kan godt forstå at man kan blive sur for det er jeg også selv engang imellem men jeg bliver så altid god igen men ok vi er ikke venner kan jeg godt se jeg ønsker ikke andet end det bedste for os allesammen og kan godt se at jeg får røven ristet over den sagte ild for det her men hey måske vi bare kunne riste den over min Denon grill??? Desuden så er du så dygtig Thomas så du fortjener en medalje tø hø smiley
    du kan ikke pisse mig af Thomas



    Kenneth


  • #29   25. maj 2023 Det er ganske enkelt for åndssvagt det her er det simpelthen bare gul stue det her hvor vi alle er små onde børn der kaster sten efter små søde pipfugle og tyranniserer hinanden??? du har ingen form for samvittighed Thomas



    Kenneth


  • #30   25. maj 2023 Altså helt ærligt jeg ved sgu godt at jeg sikkert ikke er helt normal men hvem er det? dem det er helt galt med er sgu dem der er 100% sikre på at de er totalt normale og kan ikke se der er noget ondt i det jeg gør


    Kenneth


  • #32   25. maj 2023 Ja ja ok jeg pakker bare min ting og forsvinder så...




    Kenneth


  • #33   25. maj 2023 Og JA jeg skal nok hilse omkring mig og det behøver ikke være en tur/retur billet fordi så slipper jeg for al denne ondsskab




    Kenneth


  • #34   25. maj 2023 Og JA Ladies and gentlemen så har Thomas slettet sine indlæg igen igen det er derfor denne tråd ikke giver særlig meget mening



    Kenneth


  • #36   25. maj 2023 Og nu har den gode Thomas så oprettet en profil med et fake navn kan i kende billedet han bruger?

  • #37   25. maj 2023 Men noget godt er der da trods alt det ser ud til jeg får de nye bøffer imorgen det har Postnord lige meddelt mig smiley smiley smiley de kan altså godt være hurtige hvis de vil man kan så bare ikke altid stole på leveringsdagen man bliver oplyst men jeg håber så skal de bare sættes til min telefon og spilles til



    Kenneth


  • #38   26. maj 2023 Har lige modtaget dem og de er spritnye og i den farve jeg ønskede med lækkert creme farvet skind og guld DEJLIGT! smiley smiley smiley



    Kenneth


  • #39   26. maj 2023 Sådan deeeeeeer så er de ladet op og parret med telefonen og det spiler smiley smiley smiley




    Kenneth


  • #41   26. maj 2023 Klasse AAA og 700 Watt ;-P




    Kenneth


  • #42   31. maj 2023 Så er de vidst ved at være spillet til der er ihvertfald pænt fed bas på nu




    Kærligst Kenneth


Kommentér på:
Beoplay H95 i stykker igen igen

Annonce