{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beoplay H95
  • #1   24. feb 2022 Nu har jeg sendt dem til Hifiklubben
    de skulle finde ud af om de skulle repareres eller om jeg skulle have nogle nye
    der er nemlig garanti på jeg købte dem Marts 2021 og med Hifiklubben har man vidst 3 års garanti smiley smiley smiley jeg håber jeg får nogle nye

    KH Kenneth


  • #2   24. feb 2022 fint du fandt en løsning, havde det været med kabel ville jeg nok have skrevet du ikke skulle sidde på det smiley smiley

  • #3   24. feb 2022 Søren kan hermed meddele dig at du er en sniffedit men en pokkers dejlig en af slagsen smiley smiley



    K.H.C.


  • #4   3. mar 2022 Hej du .Er der nogle ny om de hørebøffer du send ind ,
    Er nu vel går en uge ikke og du har måske ikke hørt fra dem ,,,, god aften per


  • #5   3. mar 2022 Jo jo det er der de er sendt til B&O og skal repareres hvis de kan ellers får jeg nogle nye det er jo reelt nok jeg har ikke gjort noget galt med dem har altid behandlet dem godt

  • #6   10. mar 2022 Hermed en lille update smiley

    B&O har kasseret dem og jeg får et par nye i navy blå valgte jeg den farve fandtes ikke da jeg i tidernes morgen købte de første H95`ere men har fundet ud af at jeg skal lade batteriet blive afladet lidt før jeg sætter dem til ladning og snakkede med en jeg kender som er ret skrap til sådan noget han sagde hvis du bruger dem i 2 dage og så sætter dem til ladning så er det fint men skulle man ikke tro at hvis de havde taget skade af at jeg har brugt dem en dag og så sat dem til ladning hver aften selvom der var masser af strøm på batteriet så havde de ikke bare været helt døde men batteriet havde holdt strømmen kortere tid men vel ikke været helt døde som sagt???


  • #7   14. mar 2022 Endnu en lille update smiley

    Har lige modtaget mine nye B&O`ere idag de er nu ladt op sat til og det spiller smiley

    Så venter jeg bare på at de er spillet til


    BRED YMER OG KNÆHØJ KARSE

    Kenneth


  • #8   16. mar 2022 Sidste update for nu (Tror jeg nok) smiley smiley

    Det går fremad med tilspilningen af de fede Navy blå B&O`ere


    K.H.C.


  • #9   19. mar 2022 Sidste update (Tror jeg nok igen igen) smiley smiley smiley

    Så er de vidst VED at være spillet til det bliver ikke meget bedre

    BRED YMER OG KNÆHØJ KARSE

    Kenneth


Kommentér på:
Beoplay H95

Annonce