{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.156 visninger | Oprettet:

Silas M
Silas M
Tilmeldt:
8. jan 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Søger svar på Trådløst bluetooth-headset / Bluetooth reciever problem! {{forumTopicSubject}}

Hejsa Hifi-venner

Jeg har købt et trådløst bluetoothheadset (Philips Fidelio M1BT) og en Argon audio BT-2 Bluetooth Receiver for at spare min overbo for mere påstyr når jeg spiller mine gamle vinylplader og CD’er. Men jeg kan ikke få skidtet til at fungere! (Receiveren bruges normalt til at streame musik fra smartphones eller computere til stereoanlægget)

Jeg har sat Bluetooth Receiveren i min Denon PMA495R forstærker (bare med kabler i AUX-indgangen).

Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde et svar på dette problem, eller hvorvidt det overhoved kan løses? smiley

Venlig hilsen
Silas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger svar på Trådløst bluetooth-headset / Bluetooth reciever problem!
  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #1   8. jan 2014 Du bliver nødt til at udpensle det lidt. Som jeg forstår det:

    Du har sat en ARGON BT2, som er en afspiller, til AUX indgangen.
    Du har købt et bluetooth headset, men hvordan har du sat det til??

    BT-2 modtager lyd fra en bluetooth kilde og sender det til forstærkeren og altså ikke til et headset som jeg læser det.


  • Silas M
    Silas M Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #3   8. jan 2014 Ok, jeg troede muligivs også den kunne BT-2’ern kunne fungere den anden vej rundt - altså sende lyden (evt. fra en vinylplade) til mine hovedtelefoner ved at sætte den i et jackstick?

  • Silas M
    Silas M Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #4   8. jan 2014 Dér fik jeg svaret. Mange tak Morten!

Kommentér på:
Søger svar på Trådløst bluetooth-headset / Bluetooth reciever problem!

Annonce