{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Søger navne på evt. forstærker modeller til mit behov. {{forumTopicSubject}}

Hej ærede hifi engarede. Jeg har i lang tid brugt min kæmpe pioneer sc-lx83, thx reciever til udelukkende musik.

Har ikke fjernsyn længere, og mit behov er kun til musik.
Bruger blietooth, pt, så trådløst signal er vigtigt.

Jeg har omdannet min lejlighed som homegym, og bevæger mig gennem træningsset meget fra rum til rum, hvorfor jeg har trukket kabler til højtalere i forskellige rum.

Pt, har jeg installeret 4 højtalere i 3 rum, hvoraf jeg kører det som souround sound, med 2 front i et rum, center i et andet, og der er en baghøjtaler tilsluttet i køkkenet.

Det er faktisk ok, og jeg kan bestemt godt acceptere det, men ville nu helst have mig en forstærker der har både bluethooth og kan tilslutte minimum 2 sæts, måske endda flere til, så jeg også kommer væk fra center, baghøjtaler indstillings kompromis, og kan køre ligefordelt volumen.

Der må også gerne være en seperat volumen for hvert højtaler set, så jeg feks, kan have lavere volumen i køkkenet end i stuen, hvis nogen har denne funktion.

Min Pioneer er en kraftigt en, selvom den efterhånden er mange år gammel, så er det kvalitet, og de går brugt stadig for 3000 kr. sidste år, af hvad jeg kunne se.

Så jeg kigger evt. mod et byt, men hvis ikke, så blot anbefalinger..

Jeg er godt klar over vi kan snakke hvor meget den skal trække osv. men det er blot til lejlighedsbehov, og ikke en fest der skal spilles op.

Så har du en klar anbefaling på en model, der opfylder mit behov, hører jeg gerne dit svar.

Mvh
Silas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger navne på evt. forstærker modeller til mit behov.
Kommentér på:
Søger navne på evt. forstærker modeller til mit behov.

Annonce