{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.912 visninger | Oprettet:

Hjælp, hvad skal jeg vælge, TRÅDEN! {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal købe nyt slik. Men inden jeg bevæger mig ned i kiosken, for at smage på slikket så vil jeg gerne have lidt hjælp!

Jeg er helt ny inden for slik, så jeg vil gerne have lidt hjælp til hvad jeg skal vælge.

De har både vingummier, lakridser, skum-fiduser, chokolade og chips. Måske skulle jeg også købe en cola........... Ja, nu er jeg altså totalt forvirret!
Jeg har aldrig smagt noget af det før og ved slet ikke hvor jeg skal begynde. Har også overvejet bolsher, men dem har de ikke i kiosken, så jeg skal med bussen i 10min for at komme hen hvor de har bolsher og det syntes jeg er lidt langt. Så derfor vil jeg gerne høre jer om hvad jeg bedst kan lide og hvad jeg skal vælge?

Er der noget som går bedre til andet og eneste krav jeg har er at posen SKAL være på 2500 kalorier, da jeg har læst at det er bedst og skulle give det bedste knas også ved vinkummier.




Tjaaaaaa, der er vel ingen som er itvivl om at overstående er ironisk smiley
Der bliver startet 2-5 tråde om ugen, med overskriften "Hvad skal jeg vælge" og hvordan fanden skulle vi vide det???? smiley

Så hjælp jer selv og spar mange dårligt invisteret penge. Tag ud og lyt og find det grej som passer ind i jeres økonomi, lyd-preferrancer og plads.
Stiller i dette spørgsmål, så får i 1000 forskellige svar. Alle vil have at i skal vælge det de selv har, da det jo er bedst smiley Men hvem siger at det de har, lyder godt.........

Bedste råd er at finde nogle seriøse hifi-nørder, med setups som er 1000gange dyrere end det i har råd til og som er sammensat rigtigt og spiller som en million. Så har i en refferance, som i kan gå efter. Nej, jeg ved godt at i ikke har råd til sådan et setup, men så har i en lydrefferance at gå efter og derved en erfaring i hvordan det KAN lyde smiley

Så drop spørgsmålet og tag ud og lyt istedet for smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, hvad skal jeg vælge, TRÅDEN!
  • #3   17. sep 2012 Lakridspiber.... de hitter med sikkerhed, jeg har prøvet meget andet, men vender sjovt nok altidtilbage til Lakridspiber!

  • #4   17. sep 2012 Jesper du misforstår det totalt.........
    Jeg mener selvfølgelig ikke at man ikke skal hjælpe eller kune spørge til råds. Men der er forskel på at spørge tilråds og på at lade andre om valget smiley

    Der er forskel på at havde lyttet til flere forskllige effekter og derefter havde fundet frem til at man kan lide X og Y og så drefter høre indti hvilken der ville passe bedst ind i ens setup. Fremfor dem som bare spørger, skal jeg vælge X,Y eller Å, uden selv at havde nogen ide om hvodan de lyder. Det er her jeg ser det tåblige, for det kan ingen svare på.

    Og ja! Jeg har spurgt andre til råds og gør det stadigvæk. Men jeg spørger sku aldrig, hvad skal jeg. For det er der ikke andre der kan svare på end mig selv smiley

    Så nej, lad os ikke droppe nybegynderne, men lad os hjæpe dem på den alder bedste vis vi kan. Og de er ikke ved at anbefale dem i øst og vest, bare fordi at vi selv kan lide det vi har hjemme.
    Du lære jo heller ikke at regne i skolen, ved at de andre fortæller dig resultatet smiley


  • #5   17. sep 2012 Rigtig godt indlæg der smiley

  • #6   18. sep 2012 Super indlæg smiley

Kommentér på:
Hjælp, hvad skal jeg vælge, TRÅDEN!

Annonce