{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.856 visninger | Oprettet:

Mikail K
Mikail K
Tilmeldt:
6. jul 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 25

Skal, skal ikke??? HJÆLP!!!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Da jeg var ude på jagt efter et nyt tv i den store klasse

(50" og over)

Faldt jeg over den her : JVC HD-70ZR7

Et monster af et tv (bagprojektion) 70" den var sat til salg af en kunde i butikken jeg var inde i...

Er det noget værd??? Skal jeg springe ud i det frem for et fladskærms tv??

Tv'et kommer komplet med bord og hvad der nu tilhører...
Ingen garanti da det er privat køb...

Er så meget i tvivl da jeg egentlig var på jagt efter en fladskærm...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal, skal ikke??? HJÆLP!!!!!!!!!!!!!
  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #2   31. aug 2010 Tænd det da og se om du kan li billedet på det samt enes med prisen... Er jo trods alt dig der skal glo på lortet ik smiley



  • #3   31. aug 2010 Uha... det skal satme være billigt!!!

    Det er dyrt at skifte pæren hvis den pludselig går!


  • Mikail K
    Mikail K Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 25
    #4   31. aug 2010 Prisen er 6000 og billedet er perfekt på den synes jeg. Købt for 4 år siden for 48000 kr. Mit spørgsmål er om i har nogen erfaringer med sådan et tv hvad i synes om det. Ja jeg ved godt det er mig der skal se på det. Men man skal koble en box til for at se digital kanalerne.

  • #6   31. aug 2010 Aaaaalt for dyrt hvis du spørger mig, det er lidt på linie med folk der har fladskærme til salg. De tror de er lavet af guld, elektronik er den dårligste investering man kan foretage.

    Havde klart valgt at smide 2000 mere end de 6 og så få en ordentlig fladskærm, det bliver du MEGET gladere for i længden + som der er en anden der skriver, hvis pæren går i lortet så står du med håret i postkassen.

    Noget andet er, er det ikke en giga kæmpe stor kasse at have stående? Havde til enhver tid valgt en fladskærm i omkring 50"


  • #7   31. aug 2010 Hehe... Jeg havde sagt max 2000,- og alligevel ville jeg ikke købe det!!!

    Brug lidt mere og få et lækkert plasma som for eksempel dette:
    (link fjernet)
    Ellers har LG også ganske fornuftige skærme!!!

    Du vil fortryde hvis du ønsker at sætte en BD til dit tv... der får du bare lige lidt mere ud af Full-HD!


  • #8   31. aug 2010 Ja, Lg har fornuftige skærme, og jeg tror ik at et 720p billed vil være specielt pænt på et 70", umiddelbart tror jeg det bliver grimt da pixeldotchen (afstand mellem hver pixel) bliver ret så stor.. Men hæng mig ikke op på det, jeg har aldrig set det, men det var bare en tanke der slog mig

    Jeg ved du hr omkring de 10 k til et flat tv, så ville jeg nuppe et G20"


  • Mikail K
    Mikail K Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 25
    #9   5. sep 2010 Efter megen søgen og spørgen i forskellige forums har jeg ENDELIG købt mig et nyt TV

    Der har været en hovedpine omkring hvad og hvilken en det skulle være...

    Det endelige Resultat faldt på et Sony Bravia KDL-55EX500 TV....



  • #10   5. sep 2010 Hvordan faldt valget på det Sony...?
    Var det en sælger som anbefalede dig netop dette?


  • Mikail K
    Mikail K Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 25
    #11   5. sep 2010 Valget faldt på den ud fra jeg selv så den live, plus den blev anbefalet flere gange rundt omkring... Det var ikke sælgeren der påvirkede, den var ikke engang hjemme hos dem, han ville ha jeg skulle købe samsung

Kommentér på:
Skal, skal ikke??? HJÆLP!!!!!!!!!!!!!

Annonce