{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Nye B&O`ere YES SIR :-)
  • #1   14. mar Mon ikke man for 6000kr kunne finde bedre bøffer end B&O ?
    Hovedtelefoner skal også spilles til som andre højtaler..

• #2   14. mar Tjoe Søren det er sgu meget muligt men det er nu B&O`erne jeg er forelsket i smiley MEN Søren gamle jas har du da nogle forslag?

• #3   14. mar De skal være trådløse ved godt det er ildeset men sådan er det (Eller sådan noget) smiley

Kenneth

• #4   14. mar Ydermere skal de være nye...

Kenneth

• #5   14. mar Nej hovedtelefoner er ikke mit område, tænker bare at man betaler MEGET for navnet når vi snakker B&O
    Hvordan går det med højtalerne er de ved at være spillet til?

• #6   14. mar Ja øh det er de vidst tror jeg da nok ikke helt måske hører mange gange på mine bøffer istedet for og så bliver de jo ikke spillet til smiley

• #7   14. mar Har vi nogle bøffe eksperter der evt. lige kunne komme på banen og fortælle mig nogle alternativer til B&O og hvad der er godt og skidt osv?

• #8   16. mar Nu kommer du jo af og til i Hifiklubben har du så hørt på fks.
    https://www.hifiklubben.dk/sennheiser-momentum-3-wireless-hoeretelefoner/senmomentum3bk/
    https://www.whathifi.com/reviews/sennheiser-momentum-wireless
    De koster det halv og er rimelig sikker på de er bedre end B&O H95

• #9   16. mar der er også Sony WH-1000XM4 igen ½ pris i forhold til B&O

• #10   16. mar Ja ok men B&O`erne er bestilt idag så det bliver dem

Kenneth

• #11   18. mar Hey! smiley

Er det evt. Nogle der ved hvor lang tid det tager før de nye B&O`ere er spillet til?

• #12   18. mar Det er som ved højtaler så vi skyde på ca.50 timer +- det løse smiley

• #13   18. mar B&O er fuldstændig spild af penge......Det er som at købe en fiat og sætte et ferrari badge på fronten og tro den er bedre end alt andet....Du betaler kun for navnet og design, absolut ikke for kvalitet...

• #14   18. mar Hmm ok men jeg synes nu de er fede nok har fået dem idag

• #15   18. mar Men jeg har så et lille problem med dem når jeg modtager opkald så slukker den rigtig nok for musikken men der kommer ingen ringetone og det skal der jo

• #16   18. mar Det er også helt fint Kenneth, Jeg tror bare vi er et par stykker der mener du kunne få noget bedre for de 6000kr som de B&O jo koster, for 3000kr kan du finde nogle der har mindst lige så god lyd og sikkert endda bedre.
    Syntes ikke engang designet er noget specielt de minde en smule om de Sony jeg linker til længere oppe.
    Og lige netop B&O Her er det jo meget velkendt at langt de fleste produkter er alt for dyre og kan kun klare sig endnu pga. diverse designs men lyden er typisk middelmådig.

• #17   19. mar Kære gutter og gutinder!

De spiller helt fantastisk tvivler på at nogle skod Sony`er kan hamle op med dem eller Sennheiser for den sags skyld

• #18   19. mar Tillykke med dem. Eje-glæde er et rigtig vigtigt parameter. Man kan helt sikkert også få et Casio ur, der er langt mere præcist end et Rolex. Men din fornøjelse med dem, er jo det vigtigste! smiley

• 1234
    1234 Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #19   19. mar Jeg vil gerne melde mig i koret om, at med B&O betaler du ret meget for navnet. B&O er ikke dårlige, langt fra, men ofte kan du få noget lige så godt for det halve eller endda 1/3 del af prisen.

Især når du taler om at de skal være trådløse. Det betyder jo i sig selv en begrænsning. Afspiller man samtidig musik fra sin mobil evt via Spotify, Ja så kan det hele næsten være lige meget og nogle ørebøffer til 700-900kr er alt rigeligt.

Til sidst er der jo forskel på god lyd og "rigtig" lyd....det sidste er Hi-fi. Rigtig lyd er lyden som den lyder i virkeligheden uden diverse boosts af bass, mellemtone osv.

• Ole A
    Ole A Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Svar: 4
    #20   19. mar DER SIDDER MANGE DYGTIGE INGENIØRER PÅ B&O DER ER GODE TIL LYD OG LAVER SUPER PRODUKTER, DER ER BARE NOGEN SOM ALTID SKAL RAKKE B&O NED FORDI DET ER DANSK

• #21   19. mar Ja ja ok allesammen men de er ihvertfald fede og tak Micma18 det kan der være noget om

Kenneth

• #22   19. mar Med chance for at blive hængt ved daggry så vil jeg bare sige at nu vi snakker ure så har jeg sådan et Omega her det er 14K guld er der nogle af jer andre der også godt kan lide ure og hvad har i for noget???

Kenneth

profilbillede
  • Heine H
    Heine H Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #23   19. mar Tillykke med købet ja B&O spiller godt og ser godt ud, Og vi støtter noget Dansk.

• #24   19. mar Hold da op Ole hvor du kan råbe højt smiley B&O har og laver da produkter af høj kvalitet. men desværre er hovedparten kun design og kvalitets lyd en mangelvare i 90% af deres sortiment. jeg ved ikke hvad B&O gør i dag, men før hen var det bare Phillips indmad i en stor del af produkterne.
    Men fælles for stort set alle deres produkter er at samme kvalitet eller endog bedre kan findes langt billiger i andre mærker og det har intet med at det er Dansk for der findes andre Danske producenter som laver kvalitets HIFI som kan konkurer mod andre udenlandskes producenter på lyd og pris.
    B&O har aldrig været andet end design med få undtagelser.

Fed ur Kenneth, den er jeg ret vild med..

Lige en kommentar vedr. Rolex. Mig bekendt er det ur med det mest korrekte mekaniske urværk i verden.
    #18 det er intet problem at finde, men det kræver nok det er et ur der indstiller sig selv hver dag. for snakker vi mekaniske ure så tro om igen.

• #25   19. mar Hej er meste til seiko ur

profilbillede
  • #26   19. mar Seiko er også fedt havde et Titanium med kronograf engang min morfar sagde det ligner da ikke noget det skinner jo ikke eller noget så polerede jeg det og så sagde han nå nu begynder det at ligne noget he he smiley

• #27   19. mar Har også en Seiko eller retter har 4 stk. kan bedst lide denne her (foto fra nettet)

profilbillede
  • #28   19. mar Flot ur Søren

• #29   19. mar takker Kenneth, men den overgår nu ikke din fine Omega, kan huske at Omega lavede et ur hvor man kunne se urværket (tandhjul o.s.v) det er noget af det fedeste ur efter min mening.
    Tænker på et ældre vintage ur der minder lidt om denne her til 31000£ smiley

profilbillede
  • #30   19. mar se meget fedt ud de ur smiley

• #31   21. mar bortset fra ure, hvordan er de ny hørebøffer i forhold til de gamle Kenneth, har de bedre lyd ?

• #32   21. mar De spiller helt fantastisk Søren og bedre end de gamle ja jeg gav jo min mor de gamle i fødselsdags gave men hun siger at de stinker af røg og parfume så hun skal have dem renset

• #33   21. mar Hehe fedt nok de spiller fint og du er tilfreds det er jo det det handler om smiley
    Stakkels din mor, hun fik mere end lyd ud af det, kom til at tænke på om du hælder parfume i øerne Kenneth smiley

• #34   21. mar He he nej men jeg sprøjter jo parfume på halsen du ved og det er jo lige der ved ørerne

• #35   31. mar Hej har du renset til de mor og håbe al her for en god påske mvh per

• #36   1. apr Øh ikke forstået Per???

• #37   1. apr Du har giver de gamle hovedtelefoner til de mor og du skriv at de stinker af røg og parfume så hun skal have dem renset er bare spande på om du har for lave det mvh per

• #38   1. apr Nej men de tissebøffer he he er jo i min mors besiddelse nu jeg bor i Sønderjylland min mor bor i København så det er hende selv der skal ordne det smiley

Kommentér på:
Nye B&O`ere YES SIR :-)

x