{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.688 visninger | Oprettet:

Claus G
Claus G
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9

Erfaring med Onkyo TX-SR 608 {{forumTopicSubject}}

Har kigget lidt på denne http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hifi-komponenter/receiver-forstarker/TXSR608B/onkyo-7-2-receiver#tProductTabcontent
Vil høre om der er nogen der har erfaringer med den, vil den være okay til en stue på ca. 35 kvm? og hvordan spiller den i stereo?? ang højttalere har jeg overvejet, Jamo s 606, eller Dali concept, mren ved ikke om højtallerne vil spille optimalt, nogle andre forslag ellers?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Onkyo TX-SR 608
  • Claus G
    Claus G Tilmeldt:
    dec 2010

#1   21. dec 2010 Er også blevet tilbudt nogle Dali 808, vil den evt. kunne trække dem?

• Claus G
    Claus G Tilmeldt:
    dec 2010

#2   21. dec 2010 Jeg vil ikke kun ha stereo, det skal også være ordentlig surround, men jeg vil bare gerne ha det spiller godt i stereo også. så jeg skal selvfølgelig også ha baghøjttalere og alt det halløj. men er meget i tvivl om hvilke højttalere denne reciever kan trække. er ikke så meget inde i alt det.. og grunden til jeg nævner concept og 808 er fordi jeg er blevet tilbudt dem billigt, men er det noget lort, vil jeg selvfølgelig ikke investere i dem..

• #3   21. dec 2010 808 er den bedste højtaler nævn i denne tråd men kan være svære at finde center og baghøjtaler til og TX-SR 608 er okay både til stereo og surround, der findes andre receivere i samme prisklasse som har en anden lyd, ikke sagt hverken bedre eller dårligere så op til dig at lytte til onkyo.

• #4   21. dec 2010 har selv tx-sr707 og synes den fungere rigtig godt i stereo og selvfølglig os til suround smiley og den er rimelig stærk. jeg har dog måtte investere i et effekt trin da den fik lidt svært ved og drive bassen i mine av5`er men det er os en stor højtaller.

men onkyo laver rigtigt fine forstærkere og lyden er fin i dem.

• #5   22. dec 2010 Kig evt på hifiglobe.com efter onkyo forstærkere, det ligger i Spanien men med fragt og det hele sparede jeg ca 7000kr på min onkyo tx nr5007 smiley

Kommentér på:
Erfaring med Onkyo TX-SR 608

Annonce