{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativ til Ipod Nano
  • #1   5. feb 2010 jeg har både en ipod nano og så denne

(link fjernet)

efter jeg købte den, så ligger min ipod bare og flyder, jeg bruger også meget radioen

• #2   5. feb 2010 Der er også Radio på de nye nano'er. Jeg tror hurtig du vender dig til itunes.

• #3   5. feb 2010 Jeg vil bare lige sige at jeg kan overføre sange fra Winamp til min iPod Shuffle... endda uden jeg behøver at slette alle sange først smiley
    Så prøv at se om du kan øverføre sange via Winamp

• LunD^
    LunD^ Tilmeldt:
    dec 2005

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 62
    #4   5. feb 2010 Jeg har en Sandisk Sansa Fuze, de fås i flere GB, og så er der micro SD slot i, så du kan altid sætte mere hukommelse i.

• #5   6. feb 2010 Næsten alle andre mp3 afspillere, behøves ikke at spille samme med noget somhelst! De overholder nemlig standarden for USB Mass storage device, som de bør!, så det fungere bare som hvilken somhelst anden USB stick.

Det er vist kun apple der lider af virkelighed forskrækkelse, og har forsøgt at opfinde hjulet igen... Desværre blev det ikke rundt smiley

Med hensyn til Zen, som majik linker til, så skulle touch interfacet vist være lidt handikappet og kræver en del tilvænning... Men lyden skulle være suprima!!! smiley Har selv den gamle model, og det er også kanon lyd i den.

• #6   6. feb 2010 Jeg sys bare at selve Itunes programmet stinker langt væk. Bare at lægge sange ind, er en videnskab i sig selv. Plus, at når der endelig sker noget, har den lagt det hele dobbelt.
    Så sys jeg medie player er langt bedre.
    Så jeg leder med lys og lygte efter en anden afspiller.

• #7   6. feb 2010 har lige bestilt en crative zen. Så nu må den lige afprøves engang....

Kommentér på:
Alternativ til Ipod Nano

Annonce