{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens bedste forstærker?
  • #1   22. sep 2009 Verdens bedste kan diskuteres i en evighed, det kommer helt an på smag og preferencer.

    Det bedste setup jeg har hørt kørte på NuForce effekt forstærkere, men dem vil jeg nu ikke betegne som verdens bedste.


  • #2   22. sep 2009 Verdens bedste, ?

    Verdens bedste til hvad ? At fylde, spille højt, at være tung ?

    Det er som mathias sagt et spørgsmål der kan diskuteres i en evighed da alle har forskellige smag(eller mange har forskellige smag) nogle vil mene det ene og nogle vil mene det andet. Du vil ALDRIG få en enighed blandt alle folk om at lige netop den forstærker er den bedste.


  • #3   22. sep 2009 "Syngergien" har også meget at sige (ret mig hvis jeg har formuleret mig forkert), nogen forstærkere kan lyde fantastisk godt i nogen sammensætninger, og mindre godt i andre.

  • #5   22. sep 2009 Der er jo mange definationer på hvad verdesn bedste forstærker er. Det kommer som Mathias siger, fuldt ud an på hvilke krav man stiller og hvad man forventer af sit grej etc.

  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #7   27. sep 2013 Nad og du tager aldrig fejl smiley

  • #8   30. sep 2013 Bliver stadig overrasket over min gamle NAD 310, hver gang jeg har den sluttet til. Vil ikke påstå det er verdens bedste, men det nok verdens bedste til prisen smiley
    Men har nu også haft andre NAD ting, som ikke kom i nærheden af den.... Men NAD 3020'eren var / er jo også en kult forstærker, og 310'eren er i princippet bare en nyere single ended udgave.


  • Michael R
    Michael R Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #9   11. nov 2013 Gammel tråd, det kan jeg godt se, men får alligevel lyst til at svare.
    Jeg har gået op i musik og specielt hifi i en årrække. Dermed har jeg også haft et hav af forskellige dele feks. forstærkere, og det korte svar fra min side må være, som også andre skriver, der er ikke noget som hedder "verdens bedste" indenfor forstærker, højtalere, kabler og så videre, heller ikke selvom en eller anden smart sælger måtte påstå det modsatte!
    I bund og grund handler det om ørerne der lytter. Mange får en wauu oplevelse ved at lytte på et samlet anlæg til måske 10.000 kr, andre får først denne oplevelse ved at lægge ører til et anlæg til en mill.
    Min oplevelse er, gennem alle de år som det har haft min interesse, at mange vil være tilfredse med et samlet anlæg til 10.000 kr i deres hjem. For nogle, omend det er få, som jeg selv, så "går det galt" og man bliver mere og mere krævende. Dog kan man sige, efter min mening, at jo dyre man kravler op af stien så at sige, jo mindre "value for money" er der. Når det så er sagt så er der for sådan nogle som jeg, om man har råd til det eller ej, en helt særlig følelse ved at lægge ører til noget godt indspillet musik, afspillet på et anlæg, med et line up på en mill. Men jeg tror det er det færreste, selvom de måtte have den slags penge, som måtte tænke at det er pengene værd.
    Personligt har jeg i flere år nu, spillet på et anlæg til omkring 40.000 kr i alt, da det er hvad der var råd til, hvis ikke det skulle gå over gevind, samt det faktum at hvis man skal op og give flere penge efter en god lytte oplevelse, så skal man også bo efter det - sagt på en anden måde, man skal indrette ens hjem på en måde som jeg ikke har lyst til, for at få det sidste ud af et dyre anlæg, for at det kan betale sig at investere yderligere penge, og det er jeg ikke villig til.


  • #10   11. nov 2013 af pa forstærker vil jeg mene det Labgruppen PLM 20000q, det er en rigtig god bund forstærker:)


  • #11   11. nov 2013 At svare ordret på dit spørgsmål, kræver jo at man har hørt alle forstærker der findes.

    Som andre også siger, er det jo op til hvad man har lyttet til, og hvor meget man går op i det.

    Personligt er min egen Opera Consonance Calef mkII, det bedste forstærker jeg har hørt med egne øre (har lyttet til en del der var dyere).

    Men er sikker på at hvis jeg ledte efter det, var der masser der er bedre.


Kommentér på:
Verdens bedste forstærker?

Annonce