688 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Isolering i Sub?"
Sub isolering
Mig og min fatter er ved at bygge en slags strandbox. Hvor vi har monteret en 12" enhed, med delefilter, osv. Og vi har også forstærker, radio, og fuldtone enheder. Men vi skal have isoleret kabinett...
Mig og min fatter er ved at bygge en slags strandbox. Hvor vi har monteret en 12" enhed, med delefilter, osv. Og vi har også forstærker, radio, og fuldtone enheder. Men vi skal have isoleret kabinett...
Skrevet af: Morten H - 28. okt 2012
selb bygget sub kasse.
Hejsa Hifigalleri. Nu er det jo sådan at jeg har fået bygget mig en subswoofer kasse til bilen. Dvs. efter mine egne mål. og ikke beregnet ud hvor mange liter den er på. Ville så lige høre o...
Hejsa Hifigalleri. Nu er det jo sådan at jeg har fået bygget mig en subswoofer kasse til bilen. Dvs. efter mine egne mål. og ikke beregnet ud hvor mange liter den er på. Ville så lige høre o...
Skrevet af: Mark M - 23. jun 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Ting til genbrug 625 kr.
- Oprydning i haven 3.000 kr.
- Tømrer 1.500 kr.
- Rengøring af lejlighed 1.500 kr.
- Tilslutning af el ifm opvaskemaskine 900 kr.
apr 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 17 AV-enheder: 10 Emner: 33 Svar: 1.023
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 2 Emner: 46 Svar: 144
eller behøves der ikk noget?
apr 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
Dæmpning er kabinetter får aldrig en facitliste (efter min mening), det er lidt på gefühl den slags
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 2 Emner: 42 Svar: 52
Bare brug normal dæmpe materiale. En 3-5 cm rundt i kassen burde klare sagen. Når du råber ind i kassen skal der bare være lyddødt.
Inde på Hifi4all kan du læse lidt mere om sub bygning:
http://www.hifi4all.dk/content/templates/artikler.asp?articleid=1819&zoneid=2
Isolering i Sub?