{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

pris på HT kabel ? {{forumTopicSubject}}

hva skal man købe ?
overvejer nyt højtaler kabel i stedet for mit tara labs...
har kigget van den hul magnum 299 meteren skal bruge 16 meter
men nu til mit spørgsmål kan nemlig se a van den hul producere et kabel der hedder nova som er bi wire med 4 gange 8,5 kvardrat ofc men hva er prisen ?

haha når ja hva sys i om a man kan får bi wire kabel fra van den hul i 4 gange 16 kvardrat sølv belagt ofc ? og nogle der kendder prisen evt XD?


to stykker på 8 meter max pris ca 5000 på alternativer ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pris på HT kabel ?
  • #1   30. jan 2009 hvis de fører det i klubben, så kunne du jo ringe derned og spørge dem..

    i øvrigt et rigtig fint kabel


  • #2   30. jan 2009 det er ikke det her?

    (link fjernet)


  • #3   30. jan 2009 eller det her

    (link fjernet)

    det er de eneste der hedder noget med nova på HFK's hjemmeside


  • #4   30. jan 2009 i så fald synes jeg det er totalt overkill på dit anlæg, og på mit i øvrigt

  • #5   30. jan 2009 ja det er det hade ikke set der var kommet nye ting men fuck det er dyrt smiley hehe
    hmm har du forslag til kabel ?
    to stykker på 8 meter gerne bi wire? samlet pris ca 5000 plus terminaler?


  • #6   30. jan 2009 det ved jeg godt men har heller ikke planer om og beholde det og evidencenserne tror jeg vil passe nogenlunde til magum.. den der er et nummer mindre er hvertfald lige i det mindste (:
    men forstærker har jeg en lille drøm om jeg kan få skiftet ud inden alt for længe til noget master serie eller marantz eller en lille clässe men komer an på hvor meget jeg får tilbage i skat og ferie penge og alt det der (:


  • #7   30. jan 2009 (link fjernet)

    det er faktisk et ret godt kabel til få penge, og giver virkelig fuld valuta for pengene, jeg har en kammerat der har dali megaline, men har også haft meget andet igennem tiden, og han prøvede det kabel på nogle af hans andre højttalere, og der var han virkelig dybt imponeret


  • #8   30. jan 2009 okay (: takker tror nu måske jeg går i den der er imellem den og så magnum den der hedder TEATRACK HYBRID så er der stadig penge til nogle gode bananstik (:

  • #9   30. jan 2009 Glem alt om kvadraten... Det siger minimalt om hvordan det lyder i praksis smiley

    Men til 5000kr. så ville jeg nok kigge nærmere på Dalis Silverwave bi-wre udgave.


  • #10   30. jan 2009 det er osse 3 kvardrat men det er nu osse forde der ligger i kulfiber kabbe i som jeg har en ide om osse er med til og forbedre den og ja selvf blive den en smule mere præcis vis kablert er kraftigere (: vis de i øvrigt er samlinlige altså forsølvet ofc... osv..
    ja har kigget lidt men hvem forhanler det ? hfk har det hvertfald ikke længere på nettet ? men kan de stadig skaffe det hjem ?


  • #11   30. jan 2009 Jeg har desværre aldrig selv lagt øre til nogle af dem med kul... Meeeen. Jeg vil ikke gå så langt som at kalde det hoax, men kulstof har nu aldrig været en ret god elektrisk leder?

    Men på den anden side, Betram sælger jo også lystigt rene guldkabler. Og guld er sku heller ikke en særlig god elektrisk leder.


    Jeg havde nok fundes andre måder at optimere et kabel på smiley


  • #12   30. jan 2009 nej det er ikke den optimale leder til store strømme det er sølv.. hvilket er en a grundene til a mange kabler er belagt med sølv.. der ud over har sølv den fordel a det ikek ruster/ire lige som kobber (: men som skærm for og fjerne udfra komne magnet fælt og som signal kabel fungere det fint (: har hørt et sæt i herning med magnum til nogle menter 8 på en m3 så vidt jeg huske var det kul... signal kabler osse den ene gang den anden gang var det Qed spiral.... signal kabel (: sidst nævnte sys jeg er rigtig fedt kabel (:

    men man kan da få kulfiber ht kabler osse kan jeg se hehe men et sæt a dem koster ca det samme som mit nuværene anlæg XD puha smiley dem tror jeg ikke jeg på nohget tidspunkt vil have (: uanset hvor mange penge jeg får XD


  • #13   30. jan 2009 Tjaaa der må være en eller anden fordel ved det... Men det er nu ikke som støj skærm. For der vil en lavimpedant skærm også være at foretrække, til enhver tid!
    Og HT kabler har nok heller ikke det store udbytte af en skærm i det hele taget... Det er langt mere aktuelt hvor stor kapacitet en isolering / skærm har i forhold til selve lederen.


  • #14   30. jan 2009 casper - du kan evt tage kontakt til Christian fra CSN-teknik.dk
    Han skulle lave nogle fantastiske kabler til fornuftige priser. Og du får absolut markedets bedste tilfredsgaranti hos ham.
    Selv har jeg lige bestilt til mine fronter + center. købte i alt 6 meter til 2400 kroner. Og det var med stik og montering og det hele.

    Kablet har jeg ikke hørt, men glæder mig!
    Servicen og sikkerheden har jeg sjældent oplevet på samme niveau smiley

    Giv ham et kald!


  • #15   30. jan 2009 tak (: kigger lige nærmere (:

Kommentér på:
pris på HT kabel ?

Annonce